Rolig gravid present?
Kompisen har precis plussat och jag skulle vilja hitta på nåt kul att ge till henne/dom. Dom har en dotter sen innan.
Kompisen har precis plussat och jag skulle vilja hitta på nåt kul att ge till henne/dom. Dom har en dotter sen innan.
När min kompis fick barn, fast det var ifs efter förlosningen så gav jag henne och killen öronproppar, som lite skojigt hyss... dom skratta..
men som en gravid present...hummm... ja om dom har en flicka sedan innan kan du ju je dom något typiskt pojkigt =b
på sidor som rofa.se har de ju kul saker..
ett gips set
Som man gör gips-mage av kanske.. är jättekul när man e i slutet av graviditeten ![]()
eller kanske nån söt body.. sånna där "sötnos" "älskling" osv ![]()
www.gravid.se/38_silverbaby/silverbaby.htm
hitta denna på gravid.se
Det finns en rolig bok som heter "mitt första år som mamma/pappa" som är en variant på babyns första bok.
www.internetbokhandeln.se/bok.html
Finns säkert i bokhandeln också, eller tex på adlibris.
Jättebra ide. Både boken och halsbandet
"mitt första år som mamma/pappa" fins på ICA maxi på mölndalsvägen, såg att du bode i floda=)
Den är jätta kul=)
Den boken vi fick av våra vänner när vi hade berättat att vi väntade barn, och det var en toppenpresent som vi blev jätteglada för!!
jag skulle köpt ett bola-halsband..
Ett halsband med en berlock i som det sedan är en liten pingla i.. så barnet hör pinglan och blir lugn och sedan när bebisen är född så känner den igen det ljudet.
www.stellaris.se/webshop/maternity-breastfeeding-bolaspregnancy-chime-c-44_3.html