-
-
Svar på tråden Dölja fula proppskåpet?
-
Sätt en kartong över, måla den i samma färg som tapeten har mina föräldrar gjort där hemma. fats de har en skokartong..-)
-
Hahaha, en kartong!?
Ser det inte skoj ut?
-
Hur stort är det?
Sätt över en stor kopparpanna eller nåt konstverk. Alternativt är att hänga en gardin-våd från taket och ner, som passar med tapeten. -
innanna: Där sa du något, med en gardin över.. kruxet är att det sitter ovanför hatthyllan...
-
Jag såg faktiskt samma sak på nåt inredningsprogram på teve, det blev skitsnyggt! Vi har samma proppskåp som du, det är ju sååå fult. Som tur är köpte vi en garderob från Jysk med skjutdörrar som täcker den nu...
-
Nä, du slipper ju se proppskopet i volket fall som helt kommer du ju inte i från att det sticker ut. Du behöver ju inte sätta en stor flyttkartong
Eller får du försöka para ihop 2 små så det täcker. Man tänke rju inte på det på samma vis då det har samma färg som väggen.
-
flytta hatthyllan?
Eller skit i hatthyllan helt vettja, köp ett vackert grunt skåp istället eller en massa krokar och en stång på väggen. -
Det var det jag gjorde, jag fick frispel på den där förbaskade hatthyllan. Alla vantar odyl ramlade ner hela tiden. Vi fick dock såga lite på baksidan av garderoben pga skåpet, men det är ju ingen som ser det...
-
Man kan ju klä en kartong eller träkonstuktion med tapet, känner folk som satt tyg för.
-
svärfar gjorde en fin ram och runt vårat. kommer att täcka med en liten "låda" som matchar väggen (pärlspånt)
-
Köp ett skåp på IKEA eller liknande. Slipa och lacka i valfri färg eller behåll det som det är. Strunta bara i att sätta fast baksidna på skåpet. Istället kan du förstärka med vinkeljärn inne i skåpet.
-
Scissor Sister: Det var ju en toppenidé! Synd att vi inte kom på det innan vi sågade, haha!