I perkulatorn så,,,,
Vad har ni för kaffe i perkulatorn?? jag har prezzo, medans mamma o pappa har kokkaffe, va har ni??
Vad har ni för kaffe i perkulatorn?? jag har prezzo, medans mamma o pappa har kokkaffe, va har ni??
Jag har kokkaffe men borde kanske byta eftersom mitt kaffe blir så äckligt.
Just nu har vi haft kokkaffe men i normala fall så är det brygg, helst Löfbergs lila "Tack för maten" ett riktigt gott kaffe *mums*
Vi har kokkaffe, hade brygg tidigare...men det blev så mycket sump av det!
äger ingen perkulator
Bryggkaffe
Kokkaffe, Gevalia!
Kokkaffe, löfbergs lila!!
kokkaffe
kokar så sällan så jag vet inte
Gevalias bistro (tror det är prezzo) eller zoegas prezzo.
perkulatorkaffe
Vad är prezzo kaffe???
kokkaffe, blev så mkt sump av brygg.. har även en espressomaskin till mina caffe latte :)
Perkulatorkaffe förstås
Jag har fattat att det är en blandning 50/50 kokkaffe och bryggkaffe (eller kanske jag bara inbillar mig...).
Dock använder vi perkulatorn bara om vi har så mycket folk att vi inte hinner med med vanliga bryggaren. Tycker det är så många delar att diska...
Trodde kokkaffe var det man skulle ha i sin perkolator. Nuförtiden finns det förstås specifikt perkolatorkaffe, men det är väl ett kommersiellt påfund till högre pris?
Roligt att alla kallar det för perkulator med U förresten. Perkolator heter det väl?
Länge sedan vi använde den...blir alltid brygg eller kokkaffe i kaffebryggaren eller kaffepannan...men när vi använde perkulatorn,som bara sambon kan med,den är hans,så var det ibland kok och ibland bryggkaffe...
VAD ÄR PREZZOKAFFE?
zoegas för perculator
Använder Gevalias bistro.
Kokkaffe