Märkpenna att skiva på nappar med?
Finns det nån märkpenna som man kan skriva på nappar med? Tänkte märka nappen som sonen ska ha på dagis
Finns det nån märkpenna som man kan skriva på nappar med? Tänkte märka nappen som sonen ska ha på dagis
POPs märkpenna brukar jag skriva med.
Jag har märkt bandet till nappen och på det skrev jag med vanlig kulspetspenna, men märkpenna t kläder funkar ju.
Det är inga farliga medel eller nåt i pennan då?
Sicksack:
Vad kostar Po.ps märkpenna?
A o E:
Vilket band på nappen är det du har märkt? Förstod inte riktigt
Hm kommer inte ihåg vad den kostade men den var inte så fasligt dyr som man skulle kunna tro...
sicksack:
Tack då ska jag nog införskaffa en sån. Bara det inte försvinner efter några dar
Nej då, texten försvinner inte med POP:s märkpenna. Men just nu har själva pennan försvunnit här hemma Grrrr. Jag behöver märka lite kläder i helgen!
Tror den kostar 20 kr.
Tack för svaren men jag vill ha fler svar!
Jo sånt där band man sätter om nappen och fäster i kläderna. Min son har sånt på dagisnappen. När han inte sover sätter de fast nappen i örat på gosekaninen.
Sen finns det ju namnlappar man kan köpa som man fäster på sina saker. Dels såna man stryker på med strykjärn på kläder, men även såna man kan klistra på plast, metall m.m. och som t.o.m. håller i diskmaskin (enligt leverantören i alla fall). Såna kan ju funka på nappen kanske? www.namnlappar.se
Vill bara klargöra att om du tänkt märka själva nappen och alltså inte något tygband så funkar INTE Po.ps märkpenna. (Den är ju för textilier). Jag märkte själv med den på själva nappen men det höll bara någon dag sedan var det borta. Har nu märkt med en sån där penna man kan skriva på cd-skivor med, vattenfast, och det verkar funka bättre.
Jocone:
Tack för tipset! Det ska jag testa
Jocone:
Tack för tipset! Det ska jag testa
Ett annat tips är namnnappen.se, där kostar det typ 100 kr för tre nappar, finns massor att välja bland och man får välja text själv.
Jag har beställt till min son Jack, de är jättefina!
Hm, undrar om de har flera varianter märkenna för min funkar på annat än textilier.