Ni som haft spiral som "åkt ut"...
Ja, alltså: Ni, vars spiral åkt ut. Hur märkte ni det? Åkte den ut helt direkt eller bara litegrann? Gjorde det ont?
Ja, alltså: Ni, vars spiral åkt ut. Hur märkte ni det? Åkte den ut helt direkt eller bara litegrann? Gjorde det ont?
**puffar**
Ja startade nyss en tråd i sex-rummet om det här. De skulle ta ut min sprial idag men hittar den inte! Så antingen har den ramlat ut eller sitter den där nånstans!
jag använde tampong och skulle dra ut den,men ut kom spiralen istället...och nu är jag gravid
Aha... så kanske det gott till med en annan, hoppas det för jag vill bli gravid nu!
jag blev mest chokad först, för jag fick den i handen... men vi bestämde oss för att inte stoppa in den igen, sen gick det fort att bli gravid, men jag fick MF i v.6 men nu är jag gravid igen i v.13
Märkte du inte ens att det var den du drog ut ?
Gjorde inte ont då med andra ord?
Vill också ha ut min.. hoppas jag "råkar" dra fel då *skratt*
har läkar-ångest..
nä det kändes inte alls!!! jag hade inge ont efteråt heller, ringde bm m hon sa att det inte var nån fara.ja d är ju lätt hänt
Hehe okej sicken tur
woho nu fick jag ut min iallafall, känns skumt.. hehe
gjorde jätte lite ont i slutet precis när jag skulle ge upp men då kom den, sicken tur man har!
får hoppas att det inte är någon "skada" skedd iaf :S
ja jag sa ju att det är lätt hänt hur känns det idag då? blir det bebiis verkstad nu då???