Nån som vet om det finns nån sexshop i västerås?
Vill handla lite leksaker så jag undrar om det finns nån affär i västerås. Vad den heter oxå så jag kan hitta dit.
Vill handla lite leksaker så jag undrar om det finns nån affär i västerås. Vad den heter oxå så jag kan hitta dit.
Ingen som vet!!!
Ligger inte Lustgården uppe vid Klippan nånstans? Inte helt säker men det är väl bara gå ut på Eniro och kolla?
Det finns en somheter Lustgården tror jag, ligger i källaren på ett bostadshus. Brahegatan tror jag den ligger på.
Jag har hört att lustgården skulle ha stängt, sen har jag hört att det ligger en vid djäknebergsskolan eller ngt....
Annars ligger det iaf ett par i Eskilstuna.. inte så lång. Snabbt gjort o åka dit en sväng med tåget..
Lustkällan tror jag att den heter och ligger mycket riktigt på Brahegatan i Västerås. Den gatan ligger pararellt med Herrgärdsskolan.
herrgärdsskolan menade jag ju :)
finns en dock på nätet som är väldigt bra,ev så kan du kontakta dom för ett hembesök men det bestämmer dom.
ww.lust-fyllt.se
hälsa från Andreas så vet dom....
Det finns en butik i Västerås, den ligger väl borta vid Rudbecksområdet någonstans? Iaf sist jag var där