• Anonym (:-o)

Min 13 åriga dotter GRAVID!!!!

hjälp min 13 åriga dotter är med barn vad ska jag göra? abort vill hon inte det är inget alternativ för henne....
    killen är 15 år.

Själv har jag inte fyllt 30 än och ska bli mormor???!!!

någon mer som vart i denna sitution??? är så ledsen

• Svar på tråden Min 13 åriga dotter GRAVID!!!!

har inte kunnat sova på hela natten pga detta...hon berättade det igår.....hon är någonstans i v 9-11

• Karlskronamammut

Önskar att jag viste vad jag skulle säga. Hoppas du kan få stöd från andra som gått genom liknande här. mammor och de unga barnen, här finns ju de flesta samlade.
    Förstår att du inte kan sova, måste vara jättejobigt att se sina lilla dotter bli vuxen så tidigt & fort.

Jonah 17/1-06 & PluttenPlutt bf 25/7-07
    Karlskronamammut skrev 2007-02-19 05:17:10 följande:
    Önskar att jag viste vad jag skulle säga. Hoppas du kan få stöd från andra som gått genom liknande här. mammor och de unga barnen, här finns ju de flesta samlade. Förstår att du inte kan sova, måste vara jättejobigt att se sina lilla dotter bli vuxen så tidigt & fort. Jonah 17/1-06 & PluttenPlutt bf 25/7-07
    det hoppas jag med att jag får...hon är ju min LILLA söta dotter...jag bara gråter!!!
  • Anonym

Kan du inte ta kontakt med en BM eller så, ni behöver nog extra hjälp med allt nu. Särskilt med att prata med någon.

• Karlskronamammut

tänkte samma tanke som anonym, ringa och söka upp ngn bm som är dukitg och inte dömmer och som kan stödja, informera både dig och din dotter.

Under fliken föräldrar finns den en som heter ung föräldrar, där finns en massa trådar om unga föräldrar, kanske inte många i din dotters ålder men ändå.

ja! vi ska kontakta en bm imorgon...känns jätte jobbigt! vi ska även kontakta en psykolog/kurator....det kommer behövas!

jag och min man försöker bli gravida och jag kanske är det nu...allt känns jätte konstigt och jätte jobbigt...jag kan ju inte få barn samtidigt som dottern!!

• Allt går fort

vetinte vad ja ska skriva.

styrke kramar från mej till dig

Allt går fort skrev 2007-02-19 05:38:17 följande:
    vetinte vad ja ska skriva. styrke kramar från mej till dig
    tack
  • Karlskronamammut

måste gå av tråden nu, patenterna börjar vakna å vi har lite som ska göras före dagpersonalen kommer.
    Kika in senare idag för att kolla hur det går för er.
    Kram till hela din familj.

Karlskronamammut skrev 2007-02-19 05:54:35 följande:
    måste gå av tråden nu, patenterna börjar vakna å vi har lite som ska göras före dagpersonalen kommer.Kika in senare idag för att kolla hur det går för er.Kram till hela din familj. Jonah 17/1-06 & PluttenPlutt bf 25/7-07
    tack så mycket...det värmer...
Svar på tråden Min 13 åriga dotter GRAVID!!!!