• lotfix

Vart bo i skövde?

Jag och min son funderar på att flytta till skövde antagligen denna sommar el nästa. men vilka områden ska man bo i. vill bo nära stan. gärna lägenhet med uteplats. kan ni rekomendera något område? tacksam för svar!!
    mvh Madeleine

• Svar på tråden Vart bo i skövde?
  • lotfix

ojj, verkar inte finnas någon som bor i skövde här på familjeliv

• Michan

Jo ja bor i Skövde...men vi bor utanför jag är rätt nyinflyttad så ja vet inte riktigt vad som är bra elr dåligt....
    Men välkommen endå...:D..

• lotfix

hihi okej. det enda jag vet i skövde är stöpen, vi har sommarstuga där :D
    trivs du bra i skövde? vill verkligen flytta dit snart!! måste få ett jobb först hade jag tänkt

• Michan

Jag trivs...är ursprunglingen från Stockholm, känner inte så många ännu dock....Men det ska det bli ändring på..:D..
    Är du ensamstående?...Hur gammal e sonen?....

• lotfix

jo jag är ganska så ensamstående. :D. sonen är 18 mån!
    hur kom det sej att ni flyttade till skövde? från sthlm?
    hur gamla är dina/ditt barn?

• Malllis

Är inte heller så bra på Skövde, men vill du ha bostadsrätt så satsa på området runt Billingen. Tror det heter så.
    Sen så tänk på att det är väldig bostadskö i skövde, så sätt gärna upp dig på kö snart!

• Malllis

Lycka till förresten. :)

• lotfix

mallis: jasså? ojj, ja då ska jag börja kolla upp lägenheter :D

hur är det med jobb i skövde då?

• Michan

Ja jag hitta kärleken...(jag bodde i karlskoga ett tag och plugga sen flytta ja till skövde till kärleken)
    Min sambo har tre söner sedan innan och vi har en dotter på 6 månader tillsammans.. Sönerna fyller 7,5,4år....

• Michan

Att bo i ex tidaholms kommun elr så så kan man få en bostadsrätt väldigt billigt...Kolla på www.hemnet.se

Billigen e rätt dyrt.....(vad jag vet)...

• lotfix

michan; ooo, vad mysigt, flytta för kärleken :D. vill jag också få vara med om :D haha.
    vart i skövde el utanför bor ni då?
    härligt med stor familj!!

• Michan

ts: Jag bor utanför skövde i vreten, ca 2 mil utan för skövde, på landet.
    Ja det är det bästa jag gjort att flytta hit...

• Calylite

havstena är ju bra att bo på annars, fit vill vi flytta men de är ju brist på lägenheter nu så svårt hitta nått...
    Vill du köpa så finns ju alltid Lunden eller Billinge.

Trivs inte alls i skövde, kaxigt folk och bara betong överallt

Svar på tråden Vart bo i skövde?