• FGSO

Naken i hotellbastu

Jag var iväg med jobbet på tjänsteresa och bodde på hotell. En av kvällarna tänkte jag ta en bastu på hotellet. Bastun var inte bokningsbar utan alla gäster hade tillgång. När jag kommer till omklädningsrummet ser jag att det var skulle vara ensam. Jag tar av mig kläderna och virar in mig i handduken och går in i bastun. Där sitter 2 tjejer helt nakna. Jag hälsar och går in och sätter mig. Jag tänker snabbt hur jag ska göra. Tjejerna gör inget för att skyla sig. Jag beslutar mig för att även jag sitta naken.
    Det jag undrar är:
    Är det vanligt att man är mer oblyg i hotellens bastu?
    Hur har ni gjort som har liknade erfarenhet?

• Svar på tråden Naken i hotellbastu
  • Anonym (naken)

om det är separat för killar å tjejer så brukar det väl vara normalt att basta naken.... Varjefall på dom hotellen som jar bor på när jag är å jobbar...

• LuMa

Är det skilt för damer och herrar så sitter man väl naken i bastun?

Välkommen till FL, generaliseringarnas förlovade land!
  • Odella

Brukar vara nakenbastu på de flesta allmäna bastu-ar här också.

• Tessideluxe

Det beror väl på hur öppen man är och hur oblyg man är. Tycker dock att det är konstigt med gemensam bastu på ett hotell, det är ju som upplagt för ovälkomna sexuella inviter. Själv skulle jag nog inte basta ihop med främmande män av just den anledningen, men jag har inga problem att duscha ihop med kollegor (Försvarsmakten) när jag måste och jag är inte blyg ihop med andra kvinnor heller.

• Anonym (Tjej)

Jag reser en hel del i jobbet och brukar ibland besöka hotellets bastu som jag bor på. Det beror lite på men oftast sitter jag naken eller inlindad i handduk. Sitter övriga näck så gör jag detsamma.

Fler som har erfarenhet?

Svar på tråden Naken i hotellbastu