Någon som testat Dentaworks?
Har beställt hemmablekning från dentaworks.se
Någon som testat om det verkligen funkar..?
Har beställt hemmablekning från dentaworks.se
Någon som testat om det verkligen funkar..?
vill oxå veta
Jag har provat men jag måste säga att skillnaden blev i det närmaste obefintlig tyvärr. Gjorde precis enligt instruktionerna men kanske skulle jag blekt längre tid ändå.
Nu är inte mina tänder så himla gula men jag hade önskat mig gnistrande vita tänder!
Vad var de inte som funkade då? Var de svårt att få till skenorna..? Har läst att de krånglar ganska mycke.. Och de e ju lite synd, efter som man bara får med två!!
Jag har
Hade inte jätte gula tänder utan ganska normalvita men visst blev detskillnad. Plasskenorna va inte lätt att forma efter tänderna men det funkar bra iaf. Jag köpte med en extra skena och det va tur för jag råkade doppa ner den ena för länge i vattnet så den smälte ihop
Känner mig inte ett dug fresh med skenan i munnen för man dreglar lätt, iaf jag så jag bleker alltid när jag är ensam
Blev de jätte skillnad eller? jag vill ha vita vita tänder =) Men önska kan man ju alltid göra...
Hur länge ska man ha dom i vattnet då?
En jätte kort stund, det står på förpackningen.
Jag har blekt tre gånger och har inte fått vita vita tänder än men hoppas på det jag med.
Tror man kan bleka upp till en timma men jag har haft en halv timma som max.
Har för mig att mna kan ha den i 1-2 timmar?!
Jag hade inga problem med att få till skenorna. Det trista var bara att tänderna inte blev så vita som jag hoppats på. En kompis till mig blekte tänderna med skenor och medel från tandläkaren och det blev helt perfekt. Nästa gång satsar jag nog på det själv.
vad betalade hon för det då?
det brukar kosta 2500-4000 kr beroende på var, det är lönt att ringa runt o jämföra
Hej, jag kanske e lite OT för jag vill rekommendera en annan blekning, får jag det?, som jag köpt på Tradera: SoWhite tandblekning
Kostar runt 100kr, man får tre skenor som var helt ok att fixa till o 10 ml som ska räcka till typ 35 ggr, informationen är bra.
Mina tänder blev absolut vitare, men jag kom av mig efter ett par dagar, ska ta tag i det igen nu o köra tills de glänser
Det coola med köpet på Tradera va att jag betalade in runt kl 20 på kvällen, nästa dag låg paketet i lådan!? Helt otroligt! Jag frågade om han hade privatflyg som han delade ut paket med, men jag fick inget bra svar
En länk till auktionerna:
www.tradera.com/category/auctionlist.aspx
KRAM o lycka till
väntar på att dentaworks ska komma hem! hoppas det funkar!
Sitter med en skena just nu från dentaworks! Men dreglar så himla mycke.. Medlet smaker äckligt.. och skenorna var svåra att få till. Men jag tror nästan att tänderna blivit lite vitare efter två ggr redan.. Men ja vet inte...
Hur går de för er andra?
Jävla bluff. Är inne i min tionde 10h med Dentaworks men tänderna blir inte så mycket vitare. Fortfarande mer gul nyans än vit. Rekommenderar verkligen inte det.
Testade en gång. Följde till punkt och pricka. Efter typ maximalt antal behandlingar kunde man ana en liten skillnad, dock försvann den effekten mycket fort. Värdelöst.