• Hannamia

E.ON-kunder! Vilket elavtal har du?

Med priserna vill jag visa vilken skillnad det är! Tänk vad viktigt det är att göra ett aktivt val! Jag hade själv inte insett detta, jag tecknade avtal i helgen först!

(Priserna är inkl. skatt, elcertifikat och moms)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden E.ON-kunder! Vilket elavtal har du?
  • Hannamia

Finns det inte så många E.on-kunder, eller vet ni inte vad ni har? Det visste inte jag för heller för en vecka sedan......

• waersta

Jag böt för en månad sen.. har haft "normalpriset" i tre år och kommer nu när jag bytt tjäna ungefär 4000:- per år. Plus att bolaget jag bytt till INTE tar ut någon årsavgift..

• Hannamia
    waersta skrev 2007-02-20 21:10:05 följande:
    Jag böt för en månad sen.. har haft "normalpriset" i tre år och kommer nu när jag bytt tjäna ungefär 4000:- per år. Plus att bolaget jag bytt till INTE tar ut någon årsavgift..
    Oj, ingen årsavgift ens? Det var ju bra! Det får jag betala, men jag är ändå rätt nöjd med sänkningen jag fick för att jag tecknade avtal...
  • waersta

Vilket avtal tog du då?

• Hannamia

E.on:s flexipris. Vilket har du?

• waersta

Jag har vallentuna el.. och jag betalar ungefär som du fast samma i 6 månader då.

• Hannamia

Ok. Jag är så glad att jag äntligen fattade att jag skulle teckna avtal....

• Diamond

vi har eon... men jag har så dålig koll.... tycker dock att vi betalar väääldigt mycket trots att vi precis satt in en luftvärmepump luft-vatten.
    Då tycker man ju att det skulle bli billigare... får nog ta o kolla upp det där.....

• Hannamia

Ja, det är inte precis lätt att sätta sig in i!

• presens konjunktiv

Jag har E-on i grunden, men köper elen från annat ställe. Jag är sååå trött på e-on!

• Nadia

Flexipris för jag hade glömt att fylla i och förnya mitt avtal. Men flexipriset var tydligen bäst för tillfället så det var bra.

Svar på tråden E.ON-kunder! Vilket elavtal har du?