parkering på Ystads bb?
Hej!
Var parkerade ni när ni födde på Ystads bb?
Jag har hört att man inte ska parkera på parkeringen som är framför huvudentren.
Hej!
Var parkerade ni när ni födde på Ystads bb?
Jag har hört att man inte ska parkera på parkeringen som är framför huvudentren.
Nej, parkerar du där måste nån gå och lägga på pengar i automaten hela tiden. Tror det kostar alla dagar mellan 9-16.
Varifrån kommer ni in? Sjöborundellen eller?
det vet jag inte för jag blev körd jag har hört att man ska parkera på den där borta vid mödra, men är inte säker!
Jag har för mig att vi parkerade norr om sjukhusområdet... fast jag tror man fick betala större delen av tiden ändå, men jag är inte säker. Det fanns i alla fall något skäl till att det var bättre att parkera där
Men av naturliga skäl var det inte jag som skötte den biten, så tyvärr har jag bara vaga minnen.
Här finns en ganska bra karta:
www.skane.se/templates/Page.aspx
Ett tips är att köra dit nån gång innan och reka lite
Där man går in om man kommer nattetid finns några parkeringsplatser sidan om en stor container där vi ställde bilen. Men man måste hålla koll på tiden. Där stod vår bil i alla fall.
Det var ju aningen luddigt. Ingången till bb nattetid ligger på baksidan om man tänker från den stora ingången och snett fram till vänster så låg där i alla fall 3-4 parkeringsplatser.