Kan bebisar sova så hårt att de blir vita?
Det ser så läskigt ut, jag har varit o tittat hon andas men fingrarna är helt blekvita o anskitet är inte alls så där rosigt som vanligt
Kan hon vara sjuk?
Det ser så läskigt ut, jag har varit o tittat hon andas men fingrarna är helt blekvita o anskitet är inte alls så där rosigt som vanligt
Kan hon vara sjuk?
Hur gammal är hon? Hon fryser inte eller är kall? Det låter ju läskigt! Har du märkt att hon varit på väg att bli sjuk?
Jag har gi och för sig petat på min dotter några gånger för mycket (så hon vaknar) men jag gillar inte heller när man ska gå och oroa sig medan de sover.....
hon är en månad, jag petade o försökte väcka henne o nu sover hon med "rätt" färg,
förskylningar o sån skit går ju överallt
Puh vad bra....man är ju alltid lite orolig men de kan sova så himla hårt ibland och även ibland med ögonlocken öppna...(det ser lite läskigt ut) men är helt normalt! Mysigt med en liten 1 månaders. Grattis!
Min yngsta blir väldigt kall när hon sover och får blå läppar. Om hon är blek har jag inte tänkt på, men det är hon nog eftersom hon skiftar i blått. (man brukar vara blek när det blåa syns) Även fötter och händer blir blåaktiga. Eftersom hennes syster föddes med ett hål på hjärtat kollade vi upp hennes hjärta och syresättning för säkerhets skull. Men det var absolut inget fel. Vissa barn är kalla och har låg blodcirkulation. Det är inget farligt.
Men om du är orolig så be att få remiss för att kolla upp henne. Man får vara hur nojjig som helst när det gäller barnen. Allt för att bli en trygg förälder.