• linnea80

dagis i uddevalla

jag o min man funderar på att skriva in våran skrutta till Parkens förskola, Lancaster eller Sommarhemmet, någon som har erfarenhet av någon av dessa?! eller någon som vet någon bra dagmamma på söder nå'nstans?!

• Svar på tråden dagis i uddevalla
  • Hemmaföräldern

Grattis till att du bor i Uddevalla som fått ny borgerlig majoritet! Det betyder att du som förälder nu har fler barnomsorgsalternativ att välja mellan. Visste du att från och med april så kan du bli dagmamma till ditt eget barn och få samma ersättning som en kommunal dagmamma.

Läs på länken: www.bohuslanningen.se/artikel_pm_standard.php&avdelning_1=101&avdelning_2=101&avdelning_3=0

• Lilla bebisen Natalie

"Visste du att från och med april så kan du bli dagmamma till ditt eget barn och få samma ersättning som en kommunal dagmamma."

Vart har du läst det?

Digiscrapp tävling: www.familjeliv.se/Forum-5-178/m17906044.html VÄLKOMMEN!
  • Skruttlisa

M8in son går på Sommarhemmet, jättebra personal tycker jag men ingen vidare gård så har du valmöjlighet skulle jag söka Parken som alternativ 1, verkligen ett mysigt ställe, (har själv jobbat där) mysig och pedagogisk personal, trevlig gård oxå.

Lancaster är oxå fint men ett vanligt "festarställe" på helger så personal och barn får ofta städa på gården när de kommer efter helgen, kanske mindre trevligt.

Lycka till med dina val.

• EvaDM

Förskolan har funkat bra för oss fram till personal & chef ändringar.

Nya personal, nya regler som gäller i förskolan.

Personalen kan dra i handen ditt barn och sedan försvinna. Du vill komma i kontakt med denne personal men du får en anmäla att du är ej snäll förälder. Och konstiga personall som jobbar nyförtiden (otrevliga) Alttså vad ska jag säga om denna förskola. Har inget o säga. Har flyttat mitt barn till en annan förskola.

Svar på tråden dagis i uddevalla