• EHel

Orolig

Efter drygt 3 år, 4 inseminationer, 2 IVF, 1 ma samt otaliga hormonbenadlingar är vi nu i v 18+1.
    Var uppe på toa i natt och blödde!!! Ringde sjukvårdsrådgivningen, och vi fick åka in till sjukhuset. De kollade med ul, vul och gyn-undersökning - och fostret såg ut att må bra, och blödningen såg ut att komma från livmodertappen. Borde inte vara farligt alltså, men jag är ändå så himla nervös att det inte skall gå denna gång heller. Det blöder fortfarande när jag går på toa...

Suck - ska man aldrig kunna få njuta ett tag??

EHel

• Svar på tråden Orolig
  • Pyret3

Jag skulle åka in igen om jag var du.
    Även om fostret mår bra, så skulle jag vara orolig för om livmodertappen blödde.

Hoppas allt går bra för dej

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Kizzen

Förstår att du är orolig, men jag tror det kommer att gå bra. Jag kramar om och håller tummarna.

• Katta

Kram på dig.

Hur mår du nu? Har det blivit bättre?

/Katta

• EHel

Vi åkte in igen på kvällen eftersom jag tyckte att jag blödde mer och hade otroligt ont på höger sida. Väldigt noggrann undersökning, men de visste inte vad det var. Fick stanna över natten.
    Samma procedur på morgonen, utan att de hittade något - fostret mådde bra.

Under helgen hade jag otroligt mycket sammandragningar på nätterna, och vi fick komma på ny undersökning i tisdags morse. Visade fortfarande inget, och fostret mådde bra!!

Nu har vi tid för rutin-ultraljud imorgon. Klart man är lite orolig hela tiden eftersom läget är oförändrat, men om allt ser bra ut på ul ska jag försöka få komma ofta till bm för att lyssna på hjärtljuden.
    Vi hoppas verkligen varje dag att detta skall gå bra!!

• Katta

Håller tummarna!
    Denna ovisshet som äter upp en innifrån när man inte vet nått.

Kramis

• BEJA

Håller alla tummar o tår för dig..att allt går bra!
    Kramar

Svar på tråden Orolig