• linda b a

Vart hitta bra kylväska till barnmatsburkar?

Jag är på jakt efter en liten smidig och platt kylväska som passar att ha barnmatsburkar i. Känns lite triskt att släpa med sig en stor och bylsig väska. Jag har "kylfack" i skötväskan, men skulle vilja slippa packa skötväskan så tungt eftersom den hänger på barnvagnshandtaget. Hellre lägga en liten kylväska under vagnen. Är det någo som har tips där det finns. I Stockholm, norr/västerort eller på nätet.

tack för hjälpen!!

• Svar på tråden Vart hitta bra kylväska till barnmatsburkar?
  • smulan 75

Hej köpte en söt liten mjuk kylväska med handtag på ag,s favör i skåne iaf tror den kostade runt 20:- men vet inte om dom har samma sortiment i Stockholm

• linda b a

Vi har ingen ags i stockholm, med hjag såg att det är samma ägare som city gross och det har vi. Sa kolla där. Tack för tipset!!

• Eliama

Babyproffsen har en variant. Mjuk, liten och smidig. Med axelrem på. Ca 95 kr tror jag att den kostade.

• miniGrynet

Vet inte om jag missförstår frågan, men barnmatsburkar (från affären) behöver ju inte vara kylda.
    Men du kanske menar om man ska ta med sig hemmagjord mat?

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • Asplund

Nu inför sommaren brukar det komma in små kylväskor i matvaruaffärer och på bensinstationer eftersom de passar till burkdrickor tror jag. Jag hittade en jättefin och billig förra året på Hemköp, efter att ha letat på många andra mer "troliga" ställen.
    Lycka till!

• Kallelalle

Vi köpte våran Det följde med en liten och nätt kylklamp som även kunde värmas och därmed fungerar väskan som termos istället. Smidig som tusan! Tror den kostade runt 150 kr.

Svar på tråden Vart hitta bra kylväska till barnmatsburkar?