• norskan78

hjälp med att köpa ny spis

Nu har jag en liten fråga.. vi skall välja spis till köket och så här ligger det till. vi skall köpa en ny spis och värmluft, luckspärr och häll är det viktigaste.
     spis 1: 4775:- med luckspärr, Aklass och liten spillkant. 1 års garanti. CYLINDA
    spis2: 5075:- med luckspärr, Aklass och HÖG spillkant 5 års garanti. GREPA
    spis 3:6395:- luckspärr, barnsäkring, Aklass, spillkant. 1 års garanti ELECTROLUX
    spis 4: 6495:- luckspärr, barnsäkring, Aklass, spillkant och att man kan SE in i ugnen. 1 års garant ELECTROLUX( lite mer finesser än spis 3)

Hur resonerar ni???
     spis 1: 4775:- (nypris 6990.- )
    spis 2: 5075:- (ord pris 5995:- )
    spis 3: 6395:- (ord pris 7795:- )
    spis 4: 6495:- (ord pris 8795:- )
    ville bara visa prisskillnaden så ni ser att alla spisar kostar ju en del, så jag skulle ju inte tro att den billigaste e så mycket sämre än den dyra

• Svar på tråden hjälp med att köpa ny spis
  • ebben

vi har haft strul m cylindas grejer så aldrig mer!
    jag ska ,då vi behöver nåt nytt köpa typ "elektro helios" eller annat billigt märke!

FÖR ER SKULLE JAG SÄJA NR2!

• ebben

tvättmaskin,kylskåp,diskmaskin.....
    har inte heller köpt de absolut billigaste sakerna,o inte dyraste,men mittemellandyrt!
    Svårt att säja vad som strulat.....dörren satt löst på kylen,tvättmaskinen var nåt jag inte ens vet.......disken var nåt fel också,med nån slang som var igentäppt...Det har ju kommit cylindareparatörer o laget så DET är ju bra......men trist då nya saker inte funkar!

Svar på tråden hjälp med att köpa ny spis