• Mikdav

Hur många har st 35 på skor (vuxna)?

Som rubriken lyder hur många av er har 35 på skor!?

• Svar på tråden Hur många har st 35 på skor (vuxna)?
  • LyNxQ

Jag har jättefötter, men känner till två som har 35

• LyNxQ

En väninnas kompis är för övrigt typ 1,75-1,80 och har strl 36

• ChicoChica

Jag har! Ibland 34.. :-/ Inte jättelätt att hitta snygga skor kan jag tillägga...

• Annicapannika

Jag har storlek 35 och det är skitjobbigt. Hittar aldrig skor!!! Många tycker jag ska gå till barnavdelningen, men det funkar ju inte eftersom de skorna är för smala. Jag gillar egentligen mina fötter, men tänk om det skulle funnits skor som passade *drömmer*

• Naimas mamma

36 har jag, men har så smala fötter att det nog skulle behövas 34-35 för att de ska sitta bra på bredden..

• Mikdav

Nä håller med INTE lätt att hitta skor och hittar man så är det ju inte helt säkert att dom är snygga!? Drygt! Har också 34 igentligen men 35 går oftast bra men eftersom det är lättare att hitta 35 (vilket inte är så lätt, men lättare) så försöker jag acceptera att jag ALDRIG kommer hitta 34 om det inte är barnskor!

Men en skobutik sa till mig att..dom måste typ välja bort en st för att kunna ta in en ny...alltså säg att dom beställer 10 par 39 och 2 par 35...och dom vill ha 3 par 35 så måste dom välja bort kanske ett par av 39!? Låter för mig helt sinnessjukt men men så sa hon =/?

När jag hittar ett par 35 så blir det till att köpa oavsätt om jag har pengar..för skor måste jag ju ha..men det är TRÅKIGT att inte ha nått att välja mellan samt att det är svårt att köpa kläder när man inte har skor som passar =/!

Forstt fylla på..vill se hur många som har detta sko-problem!

//Mikaela :`)

• Sara25ma

Jag har 35.. är kort oxå..  Jag verkligen HATAR när det är dags att handla skor..  men såg att vagabond gör assnygga skor i stl 35 ..

Svar på tråden Hur många har st 35 på skor (vuxna)?