AmningsBH-affärer i göteborg?
Någon som vet vart i göteborg man kan gå för att hitta en bra amningsbh med vadderad kupa?
har hittat bra bh:ar på www.4mom.se men jag vill ju prova i affär.
Någon som vet vart i göteborg man kan gå för att hitta en bra amningsbh med vadderad kupa?
har hittat bra bh:ar på www.4mom.se men jag vill ju prova i affär.
nån?
jag hittade flera olika vadderade ammningsBHar på lindex i Nordstan. Fanns i flera storlekar så de passade t.o.m mig som har D-kupa. Jag tycker dom är jättesköna och bra kostade ca 250-280kr/st, passade på nu när dom hade 25% rabatt på BH!
lillaguldfisken-
jag har kollat på lindex men dom är för små för mig tyvärr. har nu DD kupa så jag behöver nog ha större ändå när det väl rinner till:/
ajdå , då kanske det inte hjälper. Trodde jag hade enormt stora och var helt förvånad att de hade ända till D. kännde mig överlycklig över att hittat så stora.
Men har du kollat på Barnens hus, babyproffsen eller liknande affärer dom brukar ju ha lite sånt. Hittade en bra på Barnens hus i Högsbo, fanns ända till F tror jag men just den var nog inte vadderad.
tack för tipsen:)
jo, jag tyckte med att det var otroligt att dom hade till D upa. oftast har dom bara till C...
men jag hittade en sida över affärer i göteborg med amningsbh:ar. å jag blev så glad:)
www.boobdesign.com/boob.html
Victoria. Brevid Weekdays. Enriktig gammeldags bh affär med proffsiga tanter som vet allt om tuttar :)
ananaspaj:
okey. vart ligger den affären?
Södra Larmgatan ligger den vid. Bredvid Wettergrens (nära hållplatsen Grönsakstorget. Jag ska också handla där tror jag, de hade inget enormt utbud men de verkar väldigt kunniga!