• Anonym (Hmm)

Fördröjningsspray

Som så många andra män så lider jag av för tidig utlösning. Nu verkar det finnas något spray som man skvätter på petter-nicklas en stund innan hopplahej och som tydligen skall hjälpa mig att hålla igen.

Sprayet heter Dooz 14000. Är det någon som har erfarenhet om sprayet. Är det helt ofarligt eller är det n¨ågot man måste kolla upp med en läkare etc etc.

Tacksam för alla svar.

• Svar på tråden Fördröjningsspray
  • Anonym

Vi hade någon liknande spray som hette något annat. Vi använde den en gång men den sved så in i!!! På mig alltså (tjej) så vi fick avbryta. Sen har vi inte använt den men min kille sa att han fick mindre känsel i snorren iaf..

• Anonym

Vi har testat en sån spray. Det ska visst finnas som salva också och den tror jag mer på. Det är lätt att få för mycket när man sprayar och på lite fel ställe. Salvan kan man ta på precis där man vill ha den och så mycket eller lite som man behöver. Tror mer på salvan.

• Anonym (xxx)

Det finns ett spray som heter stud 100 och det funkade för oss.

• Anonym

har också prövat stud 100. Funkade lite för bra. Slaknade och kände inget alls... Men så sprayade jag 3 gånger också som det stod på flaskan och inte bara 1 gång som hon i kassan sa..

Har inte blivit att vi plockat fram den efter den där gången. Men om du köper den spraya bara en gång först! Funkar inte det, så ta 2 gånger efter det... så slipper du eventuella missöden :)

• Anonym (Hmm)

Ni bara köpte och sprayade? Inga bieffekter? Svider det? Om det svider, hur länge sitter det i?

• Anonym

Det sved inte så länge, kanske 15-20 minuter..inga andra bieffekter..

Svar på tråden Fördröjningsspray