• Monalisan

nån som gör naglar i lerum eller göteborg???

någon som vet nån som är duktig på naglar i lerum eller göteborg?

• Svar på tråden nån som gör naglar i lerum eller göteborg???
  • Bebben06

jua en kompis till mina fötäldrar gör naglar.. har jobbat på ett ställe i stan. Men nu gör hon privat hemma ;)

• Monalisan

bebbe: jaha vrtå? o va kostar det?

• Bebben06

hon bor i kärra å tar runt 350 tror ja.. manikyr å franskt.. sånna me vit tip å glittriga tippar...

• Monalisan

bebben Ok hur komme rman i kontakt med henne då?

• Bebben06

ja kan kolla me henne om ja kan ge ut nummer så kan ja skicka dig de i din gb... kan du vänta tils imorgon ? lite stressigt idag ;)

• Monalisan

bebben hihi självklart

• BellaochB

jag undrar jag också... finns det nåt ställe i göteborg som gör fina naglar? något ställe i stan? eller var ligger kärra?

• Nevada

Det finns ju ett nagelställe på kungsgatan
    Vid Grand typ..
    Det har varit populärt i alla år så dit kan ni ju gå

• BellaochB

ok! Har du varit där själv?

• Nevada

Nej hehe
    Har inte råd och göra på salong, jag är för lat och köper färdiga men det är alltid folk där.
    Tror min väninna har gjort naglar där en gång dock, kan höra med henne om du vill?

Sen vet jag att hon pratat mycket om någon tjej i Sävedalen också.

Ska jag kolla upp nummer?

• Hoppetossan 79
    Nevada skrev 2007-02-23 11:17:53 följande:
    Nej heheHar inte råd och göra på salong, jag är för lat och köper färdiga men det är alltid folk där.Tror min väninna har gjort naglar där en gång dock, kan höra med henne om du vill? Sen vet jag att hon pratat mycket om någon tjej i Sävedalen också.Ska jag kolla upp nummer?
    undra om det inte är samma som jag tipsade. För Anna är grymt duktig. Har vunnit massa tävlingar och sånt...
  • Monalisan

nevada du får jättegärna kolla nummret åt mej!!!

Svar på tråden nån som gör naglar i lerum eller göteborg???