• Maja Gräddnos

Byrån Robin med 8 lådor från Ikea, vad kostade den?

Vi har kollat upp en sådan begagnad, röd på Blocket för den skulle platsa perfekt i vår hall. Men de vill ha 450 kr för den, det känns lite mastigt. Jag har för mig att den inte var så dyr när den ingick i sortimentet.

Alltså byrån Robin, den höga och smala med 8 lådor.

Någon som minns vad den kostade?

• Svar på tråden Byrån Robin med 8 lådor från Ikea, vad kostade den?
  • malinnilam

kolalde på ikeas hemsida och den med tre lådor kostade 529, vi har en med åtta lådor som vi fått av min mamma o pappa så ajg har ingen aning om vad de kan ha kostat. men ung samma so mden med tre lådor kanske.

• MalinI

De rear ut Robin nu för den ska utgå ur sortiment. Men kommer inte alls i håg vad de kostade. Fast det är den blåa. 495 kr kostade ngt från Robin serien i alla fall Men vilken kommer jag inte i håg

• Maja Gräddnos

Det är ungefär den prisklassen jag trodde den låg i, 500-600 :-. Då känns 450 :- som ett väldigt överpris för en begagnad.

Tack för svaren!

• Äppelpaj

Jag tycker 450 kr för en Robin är skitdyrt! Tror jag betalade 695 för min för några år sen. Skulle inte ge mer än 300 för en sån byrå idag, dessutom är den ju i begagnat skick.

Om du vill kolla så har jag en ommålad Robin i mitt galleri med nya knoppar, gillar den mer nu.

Svar på tråden Byrån Robin med 8 lådor från Ikea, vad kostade den?