• Prins Lucas

Vilken bokhylla ska jag köpa?

Ska köpa bokhylla å ha på sonens rum men har lite svårt å bestämma mig för vilken jag ska köpa..
    Ska jag köpa 2 st vita billy bokhyllor eller ska jag köpa 1 vit expedit bokhylla??

Bilden ovan är en billy bokhylla

♥Lucas 031021♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-23 20:09:09:
    Tänkte jag skulle ha lite leksaker å så längst ner och böcker/spel/dvd filmer/foton och prydnader upptill vill även ha sådana där korgar nertill som syns på bilden på billy bokhyllan
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken bokhylla ska jag köpa?
  • Prins Lucas

Detta är en EXPEDIT
    ♥Lucas 031021♥
  • malla

Expedit tycker jag är snyggast!

• Gumlan

Jag har 2 billy, men tycker ju helt klart expedit är snyggast!

• Black

Vi har en expidit (Min man hade den när vi träffades)och jag tycker den är så otroligt ful, enorm och hur man än beter sig så ser det bara stökigt ut i den.

• For ever

Expedit helt klart gillar inte den andra så mycket !

• Jejja2

Vi har en Expedit i sonens rum, fast den mindre varianten. Den på bilden var alldeles för stor för oss

• LottaGumman

Billy, då kan du ju flytta runt den ena om du vill...sen finns det överhyllor och massa annat jox till.

Så kom Alvar... 060823 ♥
  • MoonFlight

Vi har både och. Vilken ni skall ha beror helt på var ni ska ha den , mot en vägg eller som avdelare men jag gissar på att ni ska ha den mot väggen. Beror oxå på vad ni ska ha i den. Böcker och pärmar Billy men om det bara ska vara prydnadshylla då är Expedit bättre. Skulle nog ta Billy då Expedit alltid ser stökig och belamrad ut.

• Linda365

Billy har vi i ungarnas rum och det ser stentrist ut.

• Silverstream

Jag har haft båda sorterna. Expediten är snygg men väldigt skrymmande och det går inte möblera om så lätt om man vill. Billy är smidigare då men lite tråkigare. En sak till med Expediten är att hyllorna inte går att flytta, Alla prylar får inte plats på höjden då tyyvärr.
    Fick ha vissa av mina böcker liggandes. Lycka till!

Svar på tråden Vilken bokhylla ska jag köpa?