• Michanna

Tips om Klädbytesdagar / Barnloppisar ???

Hej!
    Här kan man tipsa varandra om klädbytardagar! När en skola, förskola eller kyrka anordnar försäljning av begagnade barnkläder alltså!

Man får INTE tipsa när man själv ordnar eller säljer kläder, då räknas det som reklam!!

Söker i första hand i närheten av där jag bor ( enköping ) men självfallet i hela landet !!

• Svar på tråden Tips om Klädbytesdagar / Barnloppisar ???
  • Michanna

Lördagen den 31/3 är det barnloppis i westerlundsa gymnasiets matsal i enköping mellan 9,30-1300.

• chicago1

Kläbytardag i Hudik Lördag den 24 Mars öppnar kl 9:00 på missonskyrkan, samt kläbytardag i Harmånger Lördag den 3 mars kl9.00 i skolmatsalen

• Maggis Nervis

Åh, sånt skulle jag vilja ha här nere (falkenberg) är det svårt att anordna en?

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Maggis Nervis

Min kompis har dock en secondhand där man ist. för att köpa och sälja kläder, så byter man.. Det är ju nästan samma sak väl??

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • chicago1

Jag är inte insatt hur det går till men vet några mammor som går i hop i Iggesund och fixar kläbytar dag, väldigt praktiskt och fungerar b´ra för här har vi väldigt många såna.

• sossarorra

Det är Leksaksloppan i Parken zoo i eskilstuna i morgon.. tror det börjar tio.

• twinmom

Kan tipsa om klädbytardagen i Sundsvall - Hagaskolans matsal/aula - den 31 mars kl.10-15 och den 1 april kl.10-14.

• sofia23

kommer vara en klädbytaredag här i ulricehamn med snart,tror det var i mars...

Svar på tråden Tips om Klädbytesdagar / Barnloppisar ???