• seluska

Äggdonationsträff?

Finns intresse att åka på äggdonationskryssning ?
    Jag och en mamma till har startat en intresse anmälan, vi tänkte åka över
    till Åbo den 19-20 Maj.
    Finns det fler som vill träffas oss på båten?
    maila mig
    sanniseluska@glocalnet.net
    eller
    k.perssontichy@telia.com

OBS !alla är välkomna, då menar vi även ni som fått barn ( ta då självklart med era barn) samt ni som står i startgroparna.

Själv är jag mamma till tvillingar som fyllt sju år, jag och min man fick hjälp av Felicitas kliniken i Helsingfors 1999
    Vi har varit öppna med att berätta för våra barn.
    /sanni

• Svar på tråden Äggdonationsträff?
  • Fiaflopp

Vilket enormt trevligt initiativ! Ska era gubbar med eller åker ni utan dem?

• seluska

Ja min gubbe följer givetvis med, vi ser det som en trevlig myskryssning där vi får tillfälle att träffa fler av "oss" :)
    Vi har säkert en massa frågor till varandra, och vem kan bäst besvara dom? Jo vi som sitter i samma båt:)

• Fiaflopp

Ja men precis,jag ska framföra detta till min gubbe så hänger vi säkert på...finns du på villhabarn?

• seluska

Ja ,jag har lagt ut intresse på villhabarn också.
    Min mail adress står här uppe, om du vill anmäla dig så kan jag maila tillbaka till dig närmare resan.
    /sanni

• lillamilla75

Är det blandat med folk som donerar och folk som behöver ägg? Själv har jag precis börjat min behandling för donation, och tycker det skulle vara trevligt att träffa andra människor. Får dock se om vi kan 19-20 maj. Och om det är blandat, skulle det vara jobbigt om vi följde med då vi har en liten dotter som isåfall oxå följer med?
    Oj, vad jag formulerar mig krångligt men ni förstår säkert vad jag menar.

• seluska

Till lillamilla75

Jag har fått förfrågan om även donatorer får följa med, jag ser absolut inget hinder i det utan tvärtom :)

Alla barn och män är välkomna, jag tar med hela min familj!
    MVH
    Sanni äggdonationsmamma till Franz & Caroline 7 år.

• seluska

Jag har nu bokat resa för mig och min familj, den 19-20 Maj
    Båten går i från stockholm till Åbo klockan 7.45

Ska försöka boka ett konferens rum eller liknande som vi kan träffas i :)

MVH
    Sanni med familj

• seluska

Glömde skriva att det är Viking line Isabella båten!!
    /sanni

Svar på tråden Äggdonationsträff?