• Anonym (Undrande)

Bröstförstoring hos Hans Atterhem på Lidingökliniken?

Hejsan, jag undrar om någon gjort en bröstförstoring på Lidingökliniken av dr Hans Atterhem? Jag har bokat tid hos honom nu och mailat honom bilder etc. Jag har ammat två barn så jag har typ två små påsar kvar därav min anledning till bröstförstoring. Han tyckte att jag skulle ha Gelehallon, Anatomiska av märket Mentor. Han tyckte att jag skulle ha Anatomiska istället för Runda med tanke på hur mina bröst såg ut dvs lite hängig efter två amningar. Är det någon som har erfarenhet av Anatomiska? För jag var helt inställd på Runda... men han tyckte inte att det var ett alternativ med tanke på hur mina bröst ser ut... Jag måste ju lita på honom. Men snälla ni - ni får gärna lämna lite synpunkter etc. Kram på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring hos Hans Atterhem på Lidingökliniken?
  • Anonym

Hej min kompis gjorde sin OP där. Och hon fick världens komplikationer. Det visade sig att han hade varit "slarvig"
    Såren läkte inte som dom skulle osv.

SÅ hon var tvungen att göra om dom hos en annan plastikkirurg.

Hoppas att du har kollat up honom innan du ska dit så du vet ifall han har några anmärkningar på sig.

Lycka till

• Anonym

Glömde säga att jag rekomenderar leif på sophia hemmet.

• Anonym (Undrande)

Ojdå.... det lät ju inge bra. Jag har kollat honom hos HSAN (eller vad det nu heter) och han hade en prick utan åtgärd på sig...

Har du gjort anatomiska implantat? Får man fråga vad det kostar på Sophia hemmet

Ingen fler som vet något om Hans Atterhem??

• Anonym (Undrande)

En fråga till - när var det hon gjorde sin operation?

Tack på förhand för svar.

• Anonym

hej ts.

Hon tog anatomiska implantat. Hon ångar att hon tog det då dom flyttar på sig så man kan se att hon har implantat.

På sophia hemmet kostar det 38 000:- har jag för mig.

Vad var det för prick han hade? Och får man veta varför dom inte hade gjort någon åtgärd?

• Anonym (Undrande)

Hej igen, okej så hon ångrar anatomiska - gud vad detta är svårt för enligt Hans Atterhem så sa han att runda inte var ett alternativ med hänsyn till utseendet på mina bröst....

Okej - kalaset på Lidingökliniken kommer att kosta 43 000 kr då är det anatomiska implantat och av märket Mentor (tydligen ett dyrare märke...) inkl en övernattning

Jag fick bara vet att han hade en prick på sig utan åtgärd, jag mailade tillbaka och frågade om man kunde få veta vad det var - men jag har inte fått något svar ännu i vart fall.

När gjorde din kompis operationen av Atterhem?

• Anonym (Undrande)

Ingen fler som känner till Hans Atterhem??

Pleeeeeease

• Tintomara

Jag känner inte till något om implantat men när jag läser ditt inlägg så får jag direkt känslan av att du borde få åtminstone en läkares åsikt till innan du bestämmer dig.

Livet är bara den ena jävla saken efter den andra - Elbert Hubbard
  • Anonym (Undrande)

Ja det kanske är bäst att få det, det är ju hur som helst något stort man gör.

• Tintomara

Ja verkligen, det är ett stort ingrepp och inget som man vill ska gå fel heller! Och om du nu är tveksam till de implantaten han har föreslagit då kan det ju vara skönt att få bekräftat av en annan läkare om han tycker detsamma eller om det finns andra alternativ.

Livet är bara den ena jävla saken efter den andra - Elbert Hubbard
  • Anonym (Undrande)

Ja - tack - det är alltid skönt att få råd från någon annan. För det är ju precis som du säger - får jag höra samma sak från en annan läkare då kommer jag "acceptera" det eller kanske få andra alternativ :)

Svar på tråden Bröstförstoring hos Hans Atterhem på Lidingökliniken?