• Anonym (undrande)

Killar - vad tycker ni bäst om en smal kropp eller en kurvig?

Ja, vi tjejer eftersträvar ju alltid att vara pinnsmala som kändistjejerna i tidningarna men vad tycker ni mest om??

• Svar på tråden Killar - vad tycker ni bäst om en smal kropp eller en kurvig?
  • Fartill3

Det ska va kurvigt så klart det ska synnas att det är en kvinna.
    Att tjejer vill vara trådsmala beror ju som alla vet på att trend skapare och disigners i 9 fall av 10 är bögar inget ont om dem men kvinnlighet är kanske inte deras starka sida. Idialet blir därmed ganska skruvat typ 17 årig kill röv vilket är helt okej om man är gay men på en tjej.

nja tycker nog inte det.

• Anonym (El Cheapo)

Jag hänger inte med...

Kan man inte ha kurvor och vara smal?
    Eller menar du "killkropp" vs "mullig"?
    Dvs de två extremfallen?

• SeTa

Jag trodde idealet var smal kropp med stora tuttar??

• Fartill3

Nja har man kurvor om man är trådsmal ?
    Man behöver väl inte se ut som Anna Bok.
    även om hon e grymt sexig på sitt vis

men formen bör vara mjukare (kvinnligare)

• Anonym (Ch)

Har testat båda och föredrar definitivt en kurvig kropp. Hellre mullig än smal. Mitt ex vägde 50kg och den jag lever med nu 75-80. Så mycket trevligare att se på och man behöver inte vara rädd att hon ska gå sönder *ler*

• Anonym (gift man30)

Jag föredrar helst lite kurvor.

När jag var 17-18 ville jag ha tjejer med smala lår ( vet inte varför, var en fix idé )

Men efter 25 ändrades det totalt och jag ser gärna att en tjej har en kurvig kropp. Höfter, rumpa, lite lår.

Men det viktigaste är ju förståss en härlig personlighet och att hon inte har stumprörsbyxor, det är så fult.

Och med kurvor menar jag inte anna book, utan en en storlek 38-40-42.

• Anonym (stone)

Klart skall de ha kurvor, bensmala kvinnor ser ut som benrangel kläder sitter oftas pösigt och ser närmast sjuka ut.

Friska kvinnor har lite att ta på lite hull gör inget var inte rädda för lite hänginga bröst och lite extra rumpa...Det är nice..

• Anonym (32)

Inget snack om saken. Kurvor! sedan om tjejen väger 70 eller 100 kg spelar inte någon roll. Bara det inte är något benrangel!

• Anonym (maja)

Bra killar! Mullig och gullig ;)

Svar på tråden Killar - vad tycker ni bäst om en smal kropp eller en kurvig?