• Anonym

sex med tjejkompis?

Är det någon här som har varit intim med en tjejkompis? Jag har hånglat med ganska många men nyligen gick det längre med en kompis. Vi kom hem efter fest på fyllan, sov i samma säng, låg och prata sex och börja plötsligt hångla och sen gick det som det gick. Det känns inte alls jobbigt, vi prata om det efteråt, och hon berätta att hon varit med flera andra tjejkompisar, bland annat en gemensam till oss!

• Svar på tråden sex med tjejkompis?
  • Anonym (lla)

Jag har också haft sex med en tjejkompis. Vi har varit vänner hela livet och tyckte de var en rolig grejj på fyllan, så du är inte ensam

• Anonym (lycklig)

Huvudsaken du mår bra och tyckte om det, det är det viktigaste!

• Anonym (fröken)

Härligt! Kör på tycker jag! Det är mys å ha sex med andra tjejer

• Anonym (Kille..)

För några år sedan var min blivande fru ute med sin dåvarande bästa kompis... När de kom hem vid 3 tiden så kröp min blivande fru in till mig och väckte mig lite varligt med sina händer och mun.... När hon märkte att jag vaknat ordentligt frågande hon om kompisen fick vara med. de hade pratat mycket sex och hånlat med varandra när de var ute.. Så klart att hon fick det... sedan va det en helt underbar helg som tog vid... Jag + bägge två.. bara tjejerna medan jag titta på och kom med glada tillrop och bara jag o frugan.. Mmmmm vilka tider,,,

Så sex mellan kompisar e nog vanligare än man tror..

Svar på tråden sex med tjejkompis?