• Anonym (pirr)

Har träffat ung kille

Förlåt, detta är långt!

Jag undrar om någon kan ge mig lite råd med ett problem jag har... Är anonym eftersom jag inte vågar erkänna det här för mina vänner och bekanta.

Jag är 25 år och ensamstående mamma till en 1,5-åring. Jag har varit ensam sedan innan förlossningen, och har sedan dess bara haft ett one night stand. Har inte heller haft något behov av sex eller förälskelse, har fullt upp med min dotter och olika privata problem.

Men så för ett tag sen var jag ute och festade, och träffade en väldigt trevlig kille. Efter några (kanske lite för många) drinkar blev jag modig och flirtig och vi dansade och kysstes hela natten. Jag hade så himla roligt, kan inte minnas när jag skrattade så här mycket sist... Vi kunde dessutom prata om allt. Jag berättade för honom om min dotter och han tyckte bara att det var roligt. Han berättade att han var 22 år och det känns ju ganska ungt, men just då brydde jag mig inte så mycket.

Sedan dess har vi sms:at varje dag, flera meddelande om dagen. Det här är första gången på många år som jag känner ett pirr i magen! Har haft så mycket problem med mitt ex att jag aldrig trodde jag skulle känna så här igen! Känner mig som en förälskad tonåring!

Men jag har ändå funderat en del på åldern och eftersom jag har barn känns åldersskillnaden ännu större än vad den är. Och så igår fick jag reda på det värsta av allt: han bor fortfarande hos sina föräldrar! Herregud, plötsligt känns han jätteung! Så svara mig, ni visa FL:are: Är detta helt omöjligt, eller ska jag våga träffa honom mer och se vad som händer?

• Svar på tråden Har träffat ung kille
  • yiyah

Men så ung är han ju inte.. Han låter ju helt perfekt! Om du känner för det; så satsa!!

Kärlek har ingen ålder !!

• ToZa

Håller med ovanstående , han låter ju kanon!

Kärlek är ingen ålder , Min sambo är 7år äldre än mig , o han bodde fortfarande hemma när vi vart tillsammans .. Nu bor vi tillsammans o har det kanon bra ! :)
    Så länge du mår bra av det  !

Lycka till .. =)

• Anonym (pirr)

Åh, ni har ju rätt! Han verkar vara perfekt, men jag är så orolig att han typ ska tycka att jag är en tråkig tant... Vi lever ju antagligen ganska olika liv.

• Maddiz1986

Låter ju perfekt, vad roligt.

Att han bor hos sina föräldrar spelar väl ingen roll...han kommer ju inte bo där för evigt.
    Tycker det låter roligt och sådan stor ålderskillnad är det ju inte på er heller=).
    Kör på säger jag.

• Nellee

Tycker inte heller att han är för ung. Fast jag kan förstå din reaktion när du fick reda på att han bodde hemma. Men kul för dig! Vem vet, det kanske kan bli något mellan er

• NoAngel

Förstår att det känns lite märkligt att han bor hos sina föräldrar, men ni får väl ses hos dig då!

Glöm inte bort alla fördelar med att han är lite yngre..
    Hade han varit äldre så hade han kanske också haft barn, inget fel med det, men visst blir det mer okomplicerat så?

Min kille är nästan 5 år yngre än mig (jag snart 33 och han nyss fyllda 28!), tycker att det är jätteskönt att han inte har så mycket bagage vilket lite äldre killar ofta har. Menar då inte bara barn, utan ex fruar och brustet hjärta snarare!

Är han bra mot dig och förstår att han får hela paketet med dig och ditt barn, så kör på!

• Anonym (pirr)

Blir jätteglad av era ord!

Jag är så himla osäker, har som sagt inte haft plats för sådana här känslor på väldigt många år. Men jag vet att jag måste våga följa mina känslor, och det känns ju trots allt så rätt!!! Men svårt!

• Maddiz1986

Följd ditt hjärta brukar det heta...

Han är inte så mkt yngre, att han bor hemma gör väl inget ni får vara hos dig istället.
    Han låter ju jättebra, ta reda på mer om honom och lär känna honom så blir det nog bra ska du se.
    Låter ju jätteroligt=)

• Anonym (pirr)

Tack! Det känns jätteroligt, pirrigt och spännande. Men också läskigt och ovant!

Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas jag kan lägga tankarna på honom åt sidan för annars kommer jag aldrig att kunna somna!

Svar på tråden Har träffat ung kille