Har träffat ung kille
Förlåt, detta är långt!
Jag undrar om någon kan ge mig lite råd med ett problem jag har... Är anonym eftersom jag inte vågar erkänna det här för mina vänner och bekanta.
Jag är 25 år och ensamstående mamma till en 1,5-åring. Jag har varit ensam sedan innan förlossningen, och har sedan dess bara haft ett one night stand. Har inte heller haft något behov av sex eller förälskelse, har fullt upp med min dotter och olika privata problem.
Men så för ett tag sen var jag ute och festade, och träffade en väldigt trevlig kille. Efter några (kanske lite för många) drinkar blev jag modig och flirtig och vi dansade och kysstes hela natten. Jag hade så himla roligt, kan inte minnas när jag skrattade så här mycket sist... Vi kunde dessutom prata om allt. Jag berättade för honom om min dotter och han tyckte bara att det var roligt. Han berättade att han var 22 år och det känns ju ganska ungt, men just då brydde jag mig inte så mycket.
Sedan dess har vi sms:at varje dag, flera meddelande om dagen. Det här är första gången på många år som jag känner ett pirr i magen! Har haft så mycket problem med mitt ex att jag aldrig trodde jag skulle känna så här igen! Känner mig som en förälskad tonåring!
Men jag har ändå funderat en del på åldern och eftersom jag har barn känns åldersskillnaden ännu större än vad den är. Och så igår fick jag reda på det värsta av allt: han bor fortfarande hos sina föräldrar! Herregud, plötsligt känns han jätteung! Så svara mig, ni visa FL:are: Är detta helt omöjligt, eller ska jag våga träffa honom mer och se vad som händer?