• Elli78

Jysk´s sulky??? Omdömen???

Undrar om någon har erfarenhet av Jysk shoppingsulky? Har funderat på att köpa en sån typ av vagn och tycker att det verkar billig i alla fall (700 kr). Den är svart, har ställbart ryggstöd, varukorg, snurrande framhjul, suflett. Någon som har nån erfarenhet av denna vagn?

Tack för tipsen! (om jag får några....)

• Svar på tråden Jysk´s sulky??? Omdömen???
  • mamma37

Nä jag har ingen erfarenhet MEN jag klämde o kände för när vi skulle åka på semester i höstas ville vi gärna ha en lite enklare vagn med MEN jag tyckte denna verkade liiite bräcklig och vinglig och liggstödet bak verkade osäkert och barnet kan ju falla ur om du tippar den för mycket..........

// Maria

• emkranat
    Jag köpte en sån vagn för ungefär 5 år sen och när jag hade använt den kanske 4-5 gånger så gick haken (eller vad det heter) som håller ryggstödet på plats sönder (gjord av plast). Kanske den är annorlunda idag eller så fick jag bara ett sk. måndagsexemplar.
    Jag tyckte att den annars var bra, min son satt bra i den, fast jag köpte den ju för att ha och ligga i bilen och bara använda i affären och sånt.

Lycka till!! Glad
    Anton -96 Andreas -98 Kristoffer -01 Emma -06
  • fialotta28

jag har en sån vagn och har haft den i 1 ½ år. Det är definitivt värt pengarna. Jag e jättenöjd med vagnen. Har aldrig gått sönder eller varit ngt annat problem med den.

Svar på tråden Jysk´s sulky??? Omdömen???