Pris för att ta bort tandsten på hund?
Någon som vet vad det kostar att ta bort tandsten med ultraljud på hund? Ringde en vet. och fick pris på ca 1600kr på en golden retriever. Låter det rimligt.... tycker det låter dyrt jag.
Någon som vet vad det kostar att ta bort tandsten med ultraljud på hund? Ringde en vet. och fick pris på ca 1600kr på en golden retriever. Låter det rimligt.... tycker det låter dyrt jag.
Jag tror det kostar så mycket för att de söver hunden... Köp plackoff istället! Det ska fungera skitbra!
Jo men de ska kolla ett hål som vi tror är där i en kindtand. Så de visst inte riktigt vad de skulle gå på, men att ta bort tandstenen skulle i alla fall gå på 1600kr.
Kan säkert stämma.
Vi fick dra ut en tand på vår hund för 3 års sen och det gick på 5500:- på djursjukhuset av deras tandläkare...och försäkringsbolaget ville inte gå in och ta del av det..... hualigen! Hans tand var nämligen spräckt och det tvistades länge om de skulle ta det eller inte och tillslut gick försäkringen in.... *phu*
jag betalade 1200 för att ta bort tandsten. men min hade inte så mycket, så de behövde aldrig söva, utan det räckte med en lugnande spruta!
kostar väl mellan 1000- 2000 har jag hört har själv en golden tik men hoppas på att hon aldrig får tandsten och våran vet tror inte hon kommer få det då jag borstar hennes tänder varje dag och köper denta stix samt ben men ska börja med royal canins små ben som tar bort tandsten med 70% veterinären säljer dem..
Plaque Off fungerar bra för att motverka tandsten. Men det tar inte bort det....tyvärr...