• Lehena

Hur gamla var era barn när dom fick börja titta på TV/film?

Lite nyfiken på hur gamla era barn var när dom började titta på TV/film.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gamla var era barn när dom fick börja titta på TV/film?
  • Stiina

I julas fick hon sin första film. Då var hon 2½. Hon tittar ibland. Mest när hon är sjuk, då blir det en film om dan och då skippar vi Bolibompa.

• gosmamman

hon var lite över 2 när vi satte på en film för första gången.
    det är först nu när hon e nästan 4 som hon fått börja se regelbundet på tv, dvs bolibompa på kvällarna och nån film ibland på helgen

Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06 och älskar retro kläder på dem
  • Milda M

Min dotter tittade på Telletubbies vid ett år. MKT uppskattat!

• chillie

Har inte haft några "TV-regler" för nåt av mina barn faktiskt. Bara restriktioner på vad dem får titta på. Tv:n står på väldigt mkt här hemma och barnen är ju överallt så visst tittar dem också

• Bobisen

Min son gillar Höjdarna och har kollat från ca 1 års ålder.

• Majken

Min dotter på 21 mån har inte börjat att titta än, det känns inte som att hon behöver det riktigt ännu....
    Jag röstade 2-3 år, då jag tror att hon förmodligen kommer att titta innan hon blir 3 år, men vi väntar gärna ett tag till med tv-tittandet

Love my M-girls
  • Bobisen

Min son gillar Höjdarna och har kollat från ca 1 års ålder.

• Majken

Förvånad att så många "bebisar" (0-1 år) kollar på TV??

Love my M-girls
  • marie1973

Jag hare inte heller haft några regler eftersom tv står på. vår dotter är 1 år. Så länge hon inte bara glor på tv, viktigt att sysselsätta dem på annat sätt. Sen styr jag vad hon får se. absolut inget våld

• Lehena

Vår son har inte tittat så mycket på TV/film förut, men nu har han hittat LuckyLoke DVD:n och han bara älskar den. Självklart får han inte sitta och titta på den hela dagarna, men d blir nog iaf minst en gång om dagen.
    Var bara lite nyfiken hur andra gör med sina ungar, då jag själv faktiskt kan känna att d kanske e lite väl tidigt, men vad gör man?

Svar på tråden Hur gamla var era barn när dom fick börja titta på TV/film?