Hur gamla var era barn när dom fick börja titta på TV/film?
Lite nyfiken på hur gamla era barn var när dom började titta på TV/film.
Lite nyfiken på hur gamla era barn var när dom började titta på TV/film.
I julas fick hon sin första film. Då var hon 2½. Hon tittar ibland. Mest när hon är sjuk, då blir det en film om dan och då skippar vi Bolibompa.
hon var lite över 2 när vi satte på en film för första gången.
det är först nu när hon e nästan 4 som hon fått börja se regelbundet på tv, dvs bolibompa på kvällarna och nån film ibland på helgen
Min dotter tittade på Telletubbies vid ett år. MKT uppskattat!
Har inte haft några "TV-regler" för nåt av mina barn faktiskt. Bara restriktioner på vad dem får titta på. Tv:n står på väldigt mkt här hemma och barnen är ju överallt så visst tittar dem också
Min son gillar Höjdarna och har kollat från ca 1 års ålder.
Min dotter på 21 mån har inte börjat att titta än, det känns inte som att hon behöver det riktigt ännu....
Jag röstade 2-3 år, då jag tror att hon förmodligen kommer att titta innan hon blir 3 år, men vi väntar gärna ett tag till med tv-tittandet
Min son gillar Höjdarna och har kollat från ca 1 års ålder.
Förvånad att så många "bebisar" (0-1 år) kollar på TV??
Jag hare inte heller haft några regler eftersom tv står på. vår dotter är 1 år. Så länge hon inte bara glor på tv, viktigt att sysselsätta dem på annat sätt. Sen styr jag vad hon får se. absolut inget våld
Vår son har inte tittat så mycket på TV/film förut, men nu har han hittat LuckyLoke DVD:n och han bara älskar den. Självklart får han inte sitta och titta på den hela dagarna, men d blir nog iaf minst en gång om dagen.
Var bara lite nyfiken hur andra gör med sina ungar, då jag själv faktiskt kan känna att d kanske e lite väl tidigt, men vad gör man?