Vilket kök har du?
Vi tänkte byta kök och är inne på ett HTH-kök.
Har någon av er HTH-kök?
Är ni nöjda?
Vilka luckor, bänkskiva har ni valt?
Var servicen bra?
Kunde något varit annorlunda? Var det välinvesterade pengar?
Vi tänkte byta kök och är inne på ett HTH-kök.
Har någon av er HTH-kök?
Är ni nöjda?
Vilka luckor, bänkskiva har ni valt?
Var servicen bra?
Kunde något varit annorlunda? Var det välinvesterade pengar?
Någon som senaste åren satt in annat köksmärke? Vad tycker ni om det? Tacksam för alla rekommendationer el varningar.
Finns här INGEN som bytt kök senaste fem åren eller är IKEA så självklart val att min fråga är dum????
Vi valde ikea skit snyggt och inte så dyrt
Vi har Ikea kök som vi bytte för 3 år sedan och då visste jag inte att man kunde beställa billiga kök från Polen. Så skulle vi byta idag så skulle jag beställa via nätet därifrån för det är galet billigt, men det alternativet visste jag inte att det fanns då så nu blev det som det blev.
Vi har Ikea kök...billigast så. Har en arbetskamrat som håller på att installera HTH kök denna vecka.
Tack för era svar. Jag uppskattar att ni tar er tid att svara. Lill fjant- vad tycker din arbetskamrat om HTH-köket så här långt, eller rättare sagt om servicen?
Vej ej, får lyssna med honom på måndag och återkomma, om det är okej?
Vi har en HTH kök.
Vi valde Björk Classic och är nöjda med dom luckorna. vi har en svart laminatskiva som heter Brazil 525.
Mina grannar har oxå HTH kök och de valde EK kvardrat och den luckan är jättesnygg tycker jag.
Lill fjant. Det vore jättejättesnällt av dig om du vill fråga honom. Det uppskattar jag verkligen.
Mamma till 1: Precis den luckan vi tänkte oss för närvarande.Den är jättesnygg och jag hade tänkt mig den svarta laminatskivan som ser ut som sten. Vad har du för kakel till det och färg på väggar- golv??
Octobers... var på nätet kan man beställa kök från polen ???