• Sicali

Hund som kissar på en annan hund?Vad beror det på?

Fick just höra om en rätt ovanlig situation, åtminstone har jag aldrig hört om den förut. En släkting till mig hade varit ute och gått med sin storpudelhanne som är omkring 6 år gammal, efterett tag hade de mött en annan hund och precis när hundarna passerade varann så kissade den här andra hunde på pudeln innan den gick vidare. Var inte det ett märkligt beteende? Vad kan det bero på tror ni? Jag vet inte om den andra hunden var hanne elelr hone, de kände inte varann alls utan möttes bara på gatan. Detta hände för ett par dagar sedan och pudeln mår dåligt av det, den skäms nåt fruktansvärt coh ligger bara i sin korg. Detta trots att alla lukt nog är borttvättad vid det här laget.

• Svar på tråden Hund som kissar på en annan hund?Vad beror det på?
  • Sicali

Oj fel forum GeneradGenerad Pinsamt. Har bett att få den flyttad.

• Fru Gustavsson

*Asg* Förlåt men kan se det framför mig... kan det vara nåt slags maktspel tro? Min mamma hade en yttepytteliten terrier/tax, som roade sig med att jucka golden retrievern i ansiktet stup i ett.. tror han ville vara herre på täppan...

Älskade Aiden föddes 061122. Välkommen du finaste!♥
  • cuteswegirl

det är sätt att visa att den kissande hunden ansåg sig va högre ställd än pudeln....

• Mirris

Hehe! måste va nåt dominanstecken.

Jag blev kissad på för några veckor sen. Jättemärkligt. Jag o min lilla vovve hälsade på ett par av hennes kompisar. 2 hanar.

O rätt va det är så känner jag hur jag blir alldles varm på benet. Då står den ena av dom o kissar på mig

Haha.. kunde inte annat än att skratta. Värre för matten för hon skämdes nästa ihjäl.

• veronicaermanbriks

Dominans!!

I´m not a bitch, I´m THE bitch and I´m Mrs Bitch to you!
Svar på tråden Hund som kissar på en annan hund?Vad beror det på?