• daphniamagna

Örnsköldsvik loppisar och Second hand butiker!

Jag ska till Övik om ca 1 timme och vill välldigt gärna ha några sista förslag på
     loppisar eller Second hand affärer i Övik :)

• Svar på tråden Örnsköldsvik loppisar och Second hand butiker!
  • kaksmulan

Övik är inte så stort så traskar du runt där kommer du att hitta dem...

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • daphniamagna

kaksmulan - okej, tack! :D men har inte så mycket tid till att bara trska runt... har du ingen du kan rekommendera?
    det kan ju finnas loppisar på bakgator och lite utanför stan som jag vill hitta med :D

• kaksmulan

Ner mot hamnen finns en loppis (om du går gågatan rakt ned mot vattnet och när du inte kan gå längre svänger du vänster). En antikaffär finns också på en av tvärgatorna mellan "bussgatan" och gågatan (på ovansidan av torget).
    Hm, saltmagasinet är nog bara öppet på sommaren tror jag, annars bra loppis bortanför båthamnen. Tidigare fanns det en mitt emot biblioteket men den är väl en annan affär nu...

Hoppas att du hinner få svar av någon mer äkta öviksbo som verkligen vet och hittar! Men du kan ju alltid fråga runt när du väl är där!

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Nelly06

Det finns Bikupan brevid Intersport och secundhand tvärgatan åvanför E4 om man går upp vid Subway.

• daphniamagna

kaksmulan och nelly - Tack så mycket för era svar! :D Låter som att övik har endel roliga affärer :D

Svar på tråden Örnsköldsvik loppisar och Second hand butiker!