Vart köper man massagebadkar till bra pris?
Gärna ett kvalitétsbadkar och gärna i göteborgsområdet.
Gärna ett kvalitétsbadkar och gärna i göteborgsområdet.
Beställ på postorder från www.importlagret.com. Riktigt fina kar till mycket bra priser!
Står inga märken någonstans.
Hur vet man att det inte är sånna badkar som ger stötar?
Det var ju ett test av sådant som publicerades förra veckan. Var ett antal badkar (bla ett som Importlagret sålt, men har de inte plockat bort det går det ju att undvika ändå) som var felkonstruerade med avseende på det.
Konsumentverket eller liknande borde ha resultatet av testet!
A203 var det som hade fått försäljningsförbud.
Men de har fortfarande kvar ett på hemsidan som heter A203AL.
Sen får man ju fundera lite också på om ett av badkaren var med i testen och fick anmärkning så är ju risken stor att de andra har samma konstruktion även om de inte var med i testet.
Oj då! Vi har ju ett därifrån! Har haft det rätt länge nu & inte märkt nått underligt..
Minuset var att leverans tiden var lång =/De importade det från Asien & det tog flera månader då det inte fanns inne
kolla på www.pricerunner.se
Maria
Vilket badkar är det förresten ni har? Säljs det fortfarande? Har ni varit nöjda?
Flera månaders leveranstid låter ju inget vidare dock. Speciellt med tanke på att vi vill ha in det ganska omgående när vi flyttar in i huset (14 april) gravid som jag är så älskar jag badkaret när man har ont i kroppen...
Här kanske du kan hitta något. Har ej något från dem, men de jag har sett verkar bra.
www.westerbergs.com/wb/aterforsaljare.asp
De säger även att alla deras bubbelkar är godkända av elsäkerhetsverket:
www.westerbergs.com/wb/SectionTopPress.asp
Kolla på Silvan och Bauhaus också om du har det i närheten, de brukar ha någon/några sorter.
Här finns en lista på de bubbelbadkar som fått försäljningsförbud:
www.elsak.se/ovrigt/bubbelbadkar.4.6db574c911072f0a4d08000279.html
På Freeport i Kungsbaka har dom ju försäljning av massa sånt. Från westerberg och HAFA. sen om det är bra grejjer vet hag inte dock.
Här finns länkar till massor av tillverkare:
www.badrumsportalen.se/
På www.byggahus.se finns ett forum med underrubrik Badrum, där det finns en låååååång tråd med erfarenheter av "billigare" bubbelbad från olika leverantörer. Rekommenderas om du vill veta vad folk tycker!
Det var inte den modellen vi har med en liknande som är rak bakom ryggen .
Vi har haft en elektriker här som dragit in elen med jordfelsbrytare ( fanns inte på! bara ebn vanlig stick kontakt, säkert det som var de farliga).
Puffar på lite...
Ingen som vet bra affärer dit man kan gå och titta, klämma och känna så att säga?
I Göteborgsregionen.
De "uppenbara" alternativen hornbach och bauhaus har vi redan vairt på.
det är ganska nytt på freeport tror jag. har inte varit där själv