• Solglimtar

Nalle har ett stort blått hus. Någon som vet vart jag kan köpa på dvd?

Vår son verkar älska detta barnprogram och jag kan inte hitta det på dvd någonstans.. Nån som vet vart man kan beställa eller köpa den här serien?

• Svar på tråden Nalle har ett stort blått hus. Någon som vet vart jag kan köpa på dvd?
  • Solglimtar

Ja! Mn jag har aldrig handlat på tradera... måste komma på hur det funkar... haha. Tack i alla fall!
    nån mer?

• Cilota

Att handla på Tradera är enkelt

Man blir medlem och sedan lägger man sitt bud. När man vunnit så skickar säljaren mail till dig med sitt kontonummer och hur mycket kalaset kostar med frakt. Du sätter in pengarna på kontot och mailar tillbaka att det är gjort. Sedan är det bara att vänta på post

'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Lilu

Håller med förra. Tradera är super till det mesta. Annars har Barnens hus den....elr hade iaf

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Linus 010716 & Lucas 030510 ღ ¸.?°´¯)
  • Solglimtar

sunmaid: Åh, hade inte en tanke på BR! tack =)

• Asereht

Tydligen har serien utgått hos filmbolaget så begagnat är väl hetaste tipset om inte någon affär har.

I filmklubben vi är med i finns en av filmerna fortfarande kvar i lager, vill du veta vilken klubb så kan du skicka ett meddelande.

♥ Mamma till Grabbarna Bus och Syrran ♥
  • Asereht
    Cilota skrev 2007-02-27 18:21:41 följande:
    Är det dessa program?www.tradera.com/search/imp.aspx 'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
    Obs! Filmen är billigare än så i filmklubben.
    ♥ Mamma till Grabbarna Bus och Syrran ♥
  • Bempa

Filmerna finns ofta på ica o konsum också, där har jag köpt mina, 2 för 99:-

• marie1973

Jag har själv letat.
    Jag vet att det ska finnas 3 st dvd i sverige.

Jag har köpt 2 av dem på homeenter.com

Min dotter är helt tokig i dem också hon är 1 år.

Lycka till

• Tate

Jag har köpt fem sex stycken på Willys, mataffären.

• Cilota
    Asereht skrev 2007-02-27 18:31:22 följande:
    Cilota skrev 2007-02-27 18:21:41 följande: Är det dessa program?www.tradera.com/search/imp.aspx

Obs! Filmen är billigare än så i filmklubben.
    Där ser man
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • marie1973

ok, jag har bara 2 så jag får börja leta. Ska kolla på willys nästa gång vi ska dit

Svar på tråden Nalle har ett stort blått hus. Någon som vet vart jag kan köpa på dvd?