Du måste logga in för att svara i en tråd.

• vilmutt

Hallååå....världens värsta vaxpropp!!!!

Är totalt döv på vänstra örat!!!!
    Och ont som f....!!!!!
    Jag var hos läkarn idag och han försökte DÖDA mitt öra!!! Skulle liksom suga ut den,men den satt som berget!!
    OCH..det var en nära döden upplevelse!! Det gick inte heller att spola,det lossnade INGENTING!!!!
    Herreguuuud...hur många år har den suttit där utan att jag märkt det??
    Hur länge har man egentligen gått omkring och varit halvdöv??

I vilket fall som helst så har jag behandlat mig med revaxör i två dagar och en natt,men den vill inte släppa.Läkarn tyckte jag skulle fortsätta och komma tillbaka på fredag,MEN...jag vet inte om jag vågar med tanke på mordförsöket imorse...

Nån som har nåt bra TIPS på hur jag blir av med fanskapet????

• Svar på tråden Hallååå....världens värsta vaxpropp!!!!
  • MrsNelson

usch det lät inget kul, tyvärr har du nog inte så mycket att välj på, bara att gå dit igen!

• Rockmama

Det är bara att köra vidare med Revaxör och hoppas på att den hinner lösas upp innan du ska dit igen.

• Schweizernöt

Lite OT:

men jag måste fråga, gör det ont att spola öronen?

• Anonym

Revaxör i minst tre dygn gör att det blir lättare att spola ur. Det kommer att gå toppenbra.

• vilmutt

Nej,det gjorde inte ont,men det hjälpte inte ett skit...ska du ta bort en propp så låt INTE dom suga...jag föder hellre barn!!

• vilmutt

puffelipuff PUFF!!!! :-d

• vilmutt

Öronljus ska man visst inte använda utan proffessionell hjälp har jag hört??
    Jag tror iaf att det är bättre idag..är fortfarande döv,men har inte ont längre iaf!!

• vilmutt

Nuuu..är den väck!!! har aldrig hört så bra nånsin

• MrsNelson

vad skönt! Hur försvann den?

• vilmutt

jaa..jag låg med revaxör inatt och även ett par timmar idag under dagen.Då kände jag liksom att vaxet blev mjukt och det bara plaskade i örat..blääää..sen sprutade jag med vatten och ut kom alltihop!!
    Blev helt yr efteråt
    Däremot märkte jag nu efteråt hur kasst jag hör på ANDRA örat!!!!
    Så det sitter nog en där med..men jag ska ju tillbaka till vc på fredag,så dom får spola ordentligt.Behöver ju inte suga nu iaf...puuuhhhh

Svar på tråden Hallååå....världens värsta vaxpropp!!!!