Hur mår Ni som är i vecka. 10???? Symtom???
Vad har Ni för symtom alla Ni som är runt V. 10? Mår Ni bra?
Vad har Ni för symtom alla Ni som är runt V. 10? Mår Ni bra?
Går idag in i vecka 11. Mått jätteilla. Varit sjukskriven i två veckor nu, ska till läkaren i em, förmodligen förlängd sjukskrivning då jag inte mår mycket bättre... trist men kul på ett annat sätt-ska ju leda till något gott=)
-illamående, som en slemklump i halsen.
-rapar extremt mycket.
-gasig uppspänd mage
-fortfarande trött, trött
är i v.9+2
Känner tryck + växtvärk i magen då o då under dagarna, törstig, illamående när jag är hungrig, lite ömma bröst ibland. Tack o lov så är jag inte speciellt trött, kanske lite tröttare än vanligt men inte så jag behöva sova något extra.
Men i stort sett mår jag jättebra.
har gått in i v.11, har mått kalasbra! är lite tröttare än vanligt, äter som en häst bara.
Jag är i v. 9+2. Mitt illamående har lagt sig men dyker upp om jag inte äter när jag är hungrig. Jag är fortfarande ganska trött men jag har inte lika ömma bröst längre.
Nu har jag dessutom börjat känna av alla hormoner, är extra känslig.
Är i v. 9+3 och har illamående som kommer och går, dock oftast värst på kvällarna. Ömma bröst, också värst på kvällarna. Annars är det även småsymtom som kommer och går så som törst, lite värk och trötthet. Men i det stora hela så mår jag ganska bra.
Jag är i v 11+4 och är så otroligt trött,yr och matt. Är "åksjuk" dygnet runt och äter Postafen samt har Sea band på handlederna. Har jättesvårt för all sorts mat så jag dricker/äter fil/yoggi och smoothies samt frukt.
Inte kul men men det medför ju något gott i slutändan. Jobbar heltid trots detta.
Mvh Polgara
Jag ågr in i vecka 10 idag. Känner mig illamende rätt ofta (mest om kvällarna) men det har blivit lite lättare nu. Magen är svullen och värkar från och till. Brösten ömmar fortfarande och jag är rätt trött. Ofta blir jag väldigt yr också...
Jag är i v 10 (9+4) och mår väldigt bra. Lite extra trött men inte farligt. Brösten ömmar ju en del och om jag inte äter var tredje timme så mår jag illa. Äter massvis och har således redan gått upp 5 kg...
Hej på er.
Här är en till som är i vecka 10.
O jisses va jag mår dåligt, men måste säga att jag känner mig lite bättre då jag läst om att fler än mig sitter med just mina symptom.
Skönt att finna denna tråd!!!
Jag har
-illamående under hela dagen till o från.
-rapar oxå väldigt mycket (trodde jag va ensam om detta)
-ont i brösten.
-Yrslig.
-Trött, trött o åter trött.
-Spänner liksom i magen på ett sätt jag inte kan förklara o sen att den liksom är svullen.
Hoppas att vi snart får börja må lite bättre....
Kram på er o hoppas att ni har dt bra!!!
Haha, har också precis samma symptom så här i vecka 10, har varit likadant i 3-4 veckor. Plus att jag måste kissa en gång i timmen känns det som, även på natten. Men känns som om man har kommit rätt lindrigt undan ändå, vore så himla jobbigt om man kräktes hela tiden till exempel.