• Anonym (gaysex)

Jag tänder på bögsex!!

Ja, som rubriken säger så tänder jag på att se när killar har sex. Är alltså tjej själv. Skulle gärna ha trekant med två killar men på mina villkor då så att dom skulle ha sex med varandra oxå. Tänder även på tjejsex. Vanlig hetrosex är lite tråkigt tycker jag. Men älskar att ha sex med min man, detta är fanasier alltså! Hur normal är man då liksom....Ingen som känner igen sig?

• Svar på tråden Jag tänder på bögsex!!
  • Anonym

Jodå, jag fantiserar också om det.

• Anonym (me too)

Jag kan tycka det är upphetsande att se det. Gillar däremot inte lesbiskt. Tittar väl inte direkt ofta på porr alls men det har ju hänt att jag sett lite killsex.
    Däremot vill jag bara ha sex med en kille, men att titta går ju

• Anonym

Här är en till...men gillar inte lesbiskt. Fast skulle inte kunna erkänna det för min kille, han hatar bögar, men man kan ju alltid fantisera.

• Anonym (gaysex)

Jag kan leta porr om detta på nätet, men får nästan lite dåligt samvete.

• erdin19

Ni får väl säga till!
    Nej, jag är inte bög men att testa skulle kanske funka....
    Bara det är rätt tjej med så skulle det nog gå hem

• Anonym (*tjej*)

Det är väl inge fel med att ha fantasier och tända på när människor har sex. Homo eller hetro eller bi eller transexuella...m.m.

Så länge ingen far illa av det.

• Anonym (bi (tjej))

Är själv en allätare vad gäller sex. Just nu har jag en period då juag tänder extra på "bög-sex". Skulle gärna vilja låtsas vara kille nån gång i en sexakt med min sambo och ta honom i röven...men vet att jag aldrig skulle få göra det.
    Jag tänder även grymt på att få slicka en tjejs sköna frodiga renrakade mus mmmmmm.

• Anonym (en till...)

Jag tänder av se både bög och lesbisk-sex, men är så hetero jag kan bli. Skulle inte kunna tänka mig själv vara med en tjej. Kanske för att det är lite förbjudet, vet ej.
    Tittar jag eller vi på en porrfilm så tycker jag vanligt hetero-sex är tråkigt och tänder mest på två tjejer osv.

• Anonym (kåt)

Jag tänder enormt på bögsex!!!!!! Vilka häftiga filmer som finns.....

Svar på tråden Jag tänder på bögsex!!