• Plupp79

Babytravel syskonvagn

Är ute efter en syskonvagn där min tvååring kan sitta o åka framlänges o min nyfödda kan ligga vänd mot mig. Har fått för mig att Babytravels syskon vagn funkar så.

Någon som har bilder på den med liggdelen där?
    Är det en hård eller mjuklift? Kan man välja det själv?
    Hur fungerar den att köra i terrängen, snömodd, grusväg etc?

Smidig att fälla ihop o sånt där annat bra att veta mottages tacksamt!!

• Svar på tråden Babytravel syskonvagn
  • Idannika

Finns massor av trådar om just BT, sök på dem vet ja!

• Ezzie
    Plupp79:
    har inte just syskonvagnen själv, men min svägerska har den och hon är supernöjd. De är en hårdlift i hennes, vet inte om man kan välja.
    Jag har samma märke fast för ensamt barn och är väldigt nöjd. Dom är jätte sköna att köra och går lätt i snön.
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • 789

Hej jag hr bt sysskonjogger ju det lilla kan åka vänd mot dig (med hårdliften)den stora framvändt,har bilder kika gärna.

• linus

har bild i galleriet

♥ ღღღ Elias 041030 & Nelly 061026 ღღღ ♥
  • På väg

Liggdelen går att vända både mot dig, och framåt.

Vi köpte en syskonvagn i höstas. Vi han inte ens använda den innan tyget gick sönder. Och om man jämför tyget på BT med vår Teutonia, så är tyget på BT i klenaste laget. Men å andra sidan så är BT ett bra budgetalternativ till många märkesvagnar (tex. Urban Jungle), och betydligt mer prisvärd!

• linus

Liggdelen går inte att vända framåt.

Hur menar du På Väg?

♥ ღღღ Elias 041030 & Nelly 061026 ღღღ ♥
  • lottab

påväg: var kanske något fabrikatsfel på din vagn.
    Har en bt syskonjogger. Hade en hårdlift från början. Men har köpt en kombinerad mjuklift/åkpåse. Tyvärr kan man bara åka framåtvänd med den. Den lille växte ur hårdliften efter 3 mån. Vill du väldigt gärna ha barnet vänt mot dig så är det en hårdlift som gäller. Men personligen rekomenderar jag en mjuklift från början. Hårdliften känns som utkastade pengar.
    Trivs sååå bra med min bt. Testat nra syskonvagnar men denna har varit bäst. Bra väghållning. Lättstyrd, inte tung och otymplig som många andra. Barnen sitter bra. Min tvååring trivs jättebra i den. Han tilloch med hjälper till att köra den ibland. Dessutom blir den inte mindre än en vanlig enkelvagn när man fäller ihop den.

Kan varmt rekomendera den. Lycka till

• Ezzie

På väg: Din vagn måste som sagt haft nått fabrikationsfel. Det är ju hur bra tyg som helst på den vagnen

♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • FridaLee

hade den till mina barn när dottern var liten har ganska stor ålderskillnad mellan barnen 3-år men för att kunna gå långpromenader och dyl så hade jag den och mina 3-åring som han fylla 4 innan vi sålde den fick bra med plats för att vara en syskonvagn. Den mest prisvärda syskonvagnen i sitt slag säger jag. jätte bra syskonvagn.

• Plupp79

Låter lovande, då ska jag åka o provköra en sån!

Vad kostar de, nån som vet det?

• På väg

Ezzie och lottab: Givetvis var det fabrikationsfel. Och det åtgärdades på 20 minuter på Babyhörnan. Men ärligt talat så är tyget av helt annan kvalitet än på vår Teutonia. Men jag skulle ändå välja en BT före vår Teutonia, om jag köpte vår första vagn idag. Man får ju 2 BT för samma pris som 1 Teutonia. Nej, jag kan varmt rekommendera BT syskonvagn!

Och vi betalade 2990.- i höstas när Babyproffsen körde kampanj. Höll på att sluta illa bara eftersom hårdliften visade sig vara mycket svår att få tag på. De har för övrigt slutat att tillverka den hårdliften som var till vår vagn nu. Efter bara 4 månader...

Svar på tråden Babytravel syskonvagn