• Åke Vilse

Sluta fisa om det luktar illa!

Dessa individer av hankön!

Om man släpper en fis och märker att den luktar illa, måste man då fortsätta att släppa sig och förpesta omgivningen?

Jag sitter på jobbet och mår illa ju! Har fått öppna dörren för att inte kräkas i papperskorgen.

Tyvärr känner jag dem inte tillräckligt för att säga åt dem med någon kvick kommentar...

Hjälp önskas eller något att distrahera mig med.

• Svar på tråden Sluta fisa om det luktar illa!
  • sherlock

Det är lite oaartigt att fisa på jobbet, fy skämms på dina manliga kollegor!

Jobbar som lärare och då får man ofta stå ut med en del elevers hemska fisar, såna de får av att äta 3 påsar chips till frukost, pizza till lunch och chicken nuggets med pommes till middag. Tänk er lunkten....Urk!

• Nevada

Luktar som döden med andra ord fifan!

• sakoline

De kanske inte känner det själva?
    Tycker synd om dig.

• sherlock

Har ni lekt "stick-it", en lek min makes faster kom på.

Så här gör man:
    Den ene fiser i sängen, sedan måste bägge in under täcket, den som står ut (stick-it på eng) längst vinner :_D

Har aldrig prövat den leken själv dock.... Det råder fis förbud i vårt sovrum

• Lotlas

sherlock:
    Nej, men någon vis (?) människa sa en gång:

"Kärlek är när man kan ligga under samma täcke och lukta på varandras fisar."

• Åke Vilse

sherlock:

Jag vill inte ligga under samma täcke som mina manliga kollegor!
    Ingen av dem om jag ska vara ärlig inte ens de som inte fiser ialla

• sherlock

Lotlas

Kanske det ligger någon sanning i det då, fastern har varit lyckligt gift i 15 år.

• Lotlas

Här hemma får den som fiser vira in sig i sitt täcke och inte öppna det så att den andra slipper känna lukten...

• ros72

TS - fråga dem om de har ätit ruttna ägg.

Då blir de rentav förvånade.Eller??

• sherlock

Åke vilse

Nej, det kan jag förstå

kanske man kan införa stick-it som en sorts team building exrcise. Den som står ut längst vinner

ush....

• Åke Vilse

Ska det bli en övning så måste jag avstå annars luktar det spya istället idagsläget

Svar på tråden Sluta fisa om det luktar illa!