Trött på min familj!
Har man och två små barn och de lväver mig!!! Jag mår jättedåligt och har haft riktig ångest idag. Klarar inte av trotsiga 2-åringen som nyps och försöker bitas i ett. Eller mannen som jag ibland undrar är smått förståndshandikappad! Säger att vi är viktigast men måste ändå gå till jobbet när jag förklarar min ångest. Blir lämnad ledsen med två barn som kväver mig. Höll ut i tre timmar sen ringde jag mannen och sa att han fick ta hand om sina ungar för jag klarar det inte! Var arg och ledsen och han säger när han kommer hem: INGENTING! Han smyger runt som på nålar och jag blir såå sårad. Behandlar mig som skit "för jag är ju bara arg ändå". Talar iallafall ut någorlunda och har haft en "lugn" eftermiddag men nu ikväll kom ångesten över mig igen och jag får panik när tjejen sätter igång och klänga och hon bet mig. Jag blev jättearg och skrek så jag blev rädd själv. Hon skrattar och vad gör min man? INGENTING!!! Blev jätteuppretad och frågadee hur han orkar. Han svarar att de stör inte honom!!! Sen tog han med barnen ned och nu är han där och leker medan "dumma mamma" sitter här och känner mig ensam och övergiven. Jag klarar inte av det här. Orkar inte! Jag vill bara bort! Önskar att jag aldrig skaffat barnen och att jag levde någon annanstans.
Jag tycker så illa om mig själv när jag mår så här