• Anna begins

Har du klippt dig på Toni & Guy?

Jag har tydligen världens svåraste hår, det blir typ aldrig bra när jag går till frissan. Det verkar svårt för "vanliga" frisörer att klara av. Nu tänkte jag att jag skulle för en gång skull gå till riktiga proffs. Var in på deras hemsida och kikade, de verkar ha lite olika frisörer för det var olika priser. Nån som har nån erfarenhet av vad man ska välja? Jag tänkte kanske slinga/tona håret också.

Tackar...

• Svar på tråden Har du klippt dig på Toni & Guy?
  • Anna begins

förlåt, är lite otålig så jag puffar lite...

• ultravink

folk som gått dit är alltid snyggast i håret.

• Anna begins

Ja det låter i och för sig bra!

• arianne03

Jag har klippt mig där, i Sydney - av en tredjeårs elev Men det blev ändå väldigt bra!

• daggvåt äng

Jag har klippt mig på Toni and guy i göteborg. Det blev hur snyggt som helst. Kommer absolut gå tillbaka dit. Och jag kan vara ganska kräsen med mina frisörer.

• Anna begins

Har bokat tid nu. Hoppas bli skitsnygg!

• Kenzie

När jag bodde i Sthlm klippte jag mig alltid där. Jag blev alltid lika nöjd, dom är ruggigt duktiga.

• Mirja

Jag klippte mig hos dem i London och det var en elev på ca 50 bast som klippte, jag blev rätt skaj först men jag har aldrig blivit såå nööjd som den gången!!! De är skitbra på att klippa håret precis så som DU passar i !! Lycka till!

Ska du gå i stockholm?? Vad kostar det??
    (I London var det gratis)

• brokig

Men det var ju Tony och Guy på Malta som den tjejen klippt sig på

• mintchocolate

Ooops! De i Göteborg är säkert bra, glöm mitt inlägg!

• Anna begins

De har olika priser för hur länge personalen jobbat där och vilken utbildning de har. På deras hemsida finns en prislista.

Kanske skulle åka till London om det är gratis där? Min frissa skulle ta 590 för en klippning och då är hon en "steg 3" frisör (ett är den som har minst erfarenhet). Det är 200 mer än vad det kostar hos min vanliga frissa men det får det verkligen vara värt nu! JAg kommer även boka in en färgning efter att hon klippt mig (om jag blir nöjd! )!

• ultravink

det är dyyyrt i sthlm flera tusen

Svar på tråden Har du klippt dig på Toni & Guy?