• Makaronipuss1

blogg.se problem

Någon annan som har problem med blogg.se ikväll? Jag kan varken ladda upp bilder eller göra nytt inlägg i min blogg!!

• Svar på tråden blogg.se problem
  • M I R R E

Japp, jag sitter och svär för fullt. Jag har haft problem hela veckan. Det ar ett tag idag men det går iallafall

Killian 060128 och bebis i magen...
  • M I R R E

tar ett tag ska det stå

• M I R R E

Sena kvällar har det fungerat dock så det kanske är många som bloggar? Det är skitirriterande.

• adrenalin

jag kan säga: BYT BLOGG!!!!

Jag blev så himla trött på problemen på blogg.se att jag bytte blogg, och jag är helnöjd!
    Det funkar ju i princip aldrig för dom

burriburr.wordpress.com - min nya bloggadress! läses med härjad blick!
  • Makaronipuss1

Ja, man funderar ju starkt på det! Men det är ju så tråkigt nu när man bloggat så mkt där redan... Men visst, det är inte första gången det är så här.. Kasst...

• Makaronipuss1

Ja, man funderar ju starkt på det! Men det är ju så tråkigt nu när man bloggat så mkt där redan... Men visst, det är inte första gången det är så här.. Kasst...

• Makaronipuss1

• adrenalin

nej, det är verkligen inte första gången... ibland får man en idé om vad man vill blogga om, och då vill man ju kunna skriva ner det direkt. men med blogg.se är det lite svårt ganska ofta!

burriburr.wordpress.com - min nya bloggadress! läses med härjad blick!
  • M I R R E

fortfarande samma skit för mig, ska byta nu har tröttnat!

Svar på tråden blogg.se problem