blogg.se problem
Någon annan som har problem med blogg.se ikväll? Jag kan varken ladda upp bilder eller göra nytt inlägg i min blogg!!
Någon annan som har problem med blogg.se ikväll? Jag kan varken ladda upp bilder eller göra nytt inlägg i min blogg!!
Japp, jag sitter och svär för fullt. Jag har haft problem hela veckan. Det ar ett tag idag men det går iallafall
tar ett tag ska det stå
Ja, visst blir man arrrggg...
Har du varit i kontakt med dem? Jag har skickat två mail. Inget svar...
Sena kvällar har det fungerat dock så det kanske är många som bloggar? Det är skitirriterande.
jag kan säga: BYT BLOGG!!!!
Jag blev så himla trött på problemen på blogg.se att jag bytte blogg, och jag är helnöjd!
Det funkar ju i princip aldrig för dom
Ja, man funderar ju starkt på det! Men det är ju så tråkigt nu när man bloggat så mkt där redan... Men visst, det är inte första gången det är så här.. Kasst...
Ja, man funderar ju starkt på det! Men det är ju så tråkigt nu när man bloggat så mkt där redan... Men visst, det är inte första gången det är så här.. Kasst...
nej, det är verkligen inte första gången... ibland får man en idé om vad man vill blogga om, och då vill man ju kunna skriva ner det direkt. men med blogg.se är det lite svårt ganska ofta!
Jag kommer inte ens in där idag
Nu är det problem iogen ju.. Jag kan inte ladda upp bilder.. Är det bara min som krånglar?
Är blogg.se ALLTID skitsegt på kvällarna så att man inte ens kan logga in?
fortfarande samma skit för mig, ska byta nu har tröttnat!
Blogg.se verkar aldrig funka efter kl 18 på kvällarna. Vilken annan bloggtjänst är bättre? Bloggspot?