• Mysnanna

Firstwheels City Elite

Är lite nyfiken på dom vagnarna, har läst lite på en gammal tråd här och vad jag kunde se inte så mycket negativt?? Ni som har köpt dom, var har ni köpt dom? Jag är i så fall ute efter med både ligg och sitt del. Och vad jag såg på en bild så såg -07 snyggare och bättre ut. Vill veta allt om vagnen av er som har eller haft en sådan...

• Svar på tråden Firstwheels City Elite
  • Mysnanna

Glömde fråga om något går sönder om det är lätt att få tag i reservdelar????

• Moonis

Här har du en nyare tråd som du kan kolla i o ställa dina frågor
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m17189903.html

Har själv en 07:a o är jätte nöjd. Enda nackdelen för oss är att den inte fungerar så bra på ojämna grusvägar. Iof. skulle det kanske hjälpt lite att låsa hjulen men där det va större grus hade det nog varit jobbigt ändå. Annars är jag som sagt jätte nöjd

• Maria Seg

Den fungerar tom jättebra i mjuk men tjock snömodd utan att låsa framhjulen, oavsett vad de sa i aftonbladets bilaga. Och vilken vagn går super i snö egentligen? Denna gick bättre än vissa stora vagnar med breda släta hjul jag haft!

Ja reservdelar får man från där man köpte vagnen.

• Chippis

jag är jättesugen på den vagnen men har lite funderingar över suffletten på 07-an, den verkar så kort, hjälper den något?

• Moonis
    Chippis skrev 2007-03-02 22:19:03 följande:
    jag är jättesugen på den vagnen men har lite funderingar över suffletten på 07-an, den verkar så kort, hjälper den något?
    Tycker man sufletten är lite kort så har Teutonia en förlängare som passar dom flesta vagnarna för att skydda lite mer
Svar på tråden Firstwheels City Elite