• Jessicaca

En hyllning till mitt ofödda barn

Jag älskar dig mitt ofödda barn i fyra långa år har jag älskat dig! Mitt hjärta har brustit om och om igen men det är du som ger mig hopp att fortsätta kämpa, att vilja leva.
    Utan dig skulle mitt liv kännas ännu mer tomt även om tiden med dig har varit svår.
    Den mesta tiden har vi varit lyckliga du och jag. Jag går långa promenader med dig i barnvagnen, jag ser dig ta dina första steg mot mig och jag öppnar min armar för dig, jag ser dig på julafton hur du river upp presenterna ett efter ett och hur du håller i din favoritleksak hela kvällen. Men vi har det även kämpigt vi har dagar då jag ger upp, jag inte vill vara med alls bara lägga mig ner och inte resa mig nånsin igen men så kommer det där lilla ansiktet fram och ler mot mig och det lilla hoppet kommer tillbaka och så reser jag mig sakta igen och allt börjar om ..

Mitt älskade ofödda barn jag lovar dig att en dag ska vi uppleva allt detta tillsammans i det verkliga livet.

• Svar på tråden En hyllning till mitt ofödda barn
  • Stolt Ivf Mamma
    GråterGuuuud så vackert!!
    Jag SKA bli mamma en dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jessicaca

Tack , jag skrev den imorse för jag var helt säker på att mensen var på väg men vi har nu gjort IVF och nu på lunchen sprang jag till apoteket och fick ett plusssss på stickan..Trodde aldrig det skulle hända!

• Big eyes

åhhh , vilken grej , du fick pluss och allt...jag känner som du , brukar fantasiera om och älska mitt ofödda barn också.

• Catchie80

Åh vad fint skrivet!

Jag önskar dig verkligen lycka till och att allt går vägen och dina drömmar uppfylls!

• ros72

Vacket skrivet.

En sak till GRATTIS.

• Kwela

Varmt grattis till ditt efterlängtade plus!

Stanna Dolly och Doris
  • Jessicaca

Tack alla! Jo det känns väldigt overkligt men riktigt bra. Jag önskar alla er Lycka!

Svar på tråden En hyllning till mitt ofödda barn