• Kimster

Cambridge vs Herbalife

Hade tankt borja med Herbalife men nu har jag letat runt lite pa FL och last en del om Cambridge-kuren, som jag aldrig hort talas om forut. Finns har nagon som provat bada? Vilken tycker ni sadana fall ar bast? All information emottages tacksamt.

Jattetacksam for svar!

• Svar på tråden Cambridge vs Herbalife
  • buspolly

jag har bara testat cambridge, och det kan jag faktiskt rekommendera.
    det finns många smaker så man kan välja och vraka.
    (kyckling, svamp, grönsak, banan, jordgubb,vanilj, choklad, mintchoklad, cappuccino)
    tror inte jag glömt nån
    du kan göra dem varma eller kalla,vanilj är god att strö över lite kanel.
    dricker du kaffe så kan du ta en vanlig kopp kaffe och blanda ut med lite cappuccinopulver, då får du en latte (typ om du inte känner efter så noga)
    jag körde ren kur i två veckor, gick ner 6 kg, som jag höll efteråt. gick upp ca 1kg när man börjar äta, men det är bara för att tarmarna fylls igen.
    man ska dricka mycket vatten, du får dricka te och kaffe utan mjölk eller socker.
    det var inte svårt utan bara lite omständigt då kompisar ville fika hela tiden.
    oj, kom just på att du kan beställa tre olika barer, alltså choklad och kola och bär tror jag det var, jättegoda och beställs utöver, kostar ca 33:- st, men tänk på att det är en hel måltid.
    en vecka kostar 440:-
    21 st påsar/ v

har kanske testat herbalife, det var nåt pulver jag köpte för länge sen, men då är det en stor burk, och bara en smak, om det är samma du menar så rekommenderar jag cambridge istället.
    lycka till

• hEmLiGa MoRsAn

PUFFAR för cambridge.. gott å massa smaker!

• Kimster

Hmm, ja, det later ju onekligen battre att ha fler smaker att valja pa men blir man ordentligt matt?

• Kimster

Matt som i ohungrig, inte matt som i trott, bor kanske tillaggas.

*har tappat alla mina prickar*

• Blue Dragon

Herbalife har fem smaker men den stooora burken som buspolly nämnde är bara i en smak så att säga och den ska räcka i en månad om man inte behöver gå ner så mkt i vikt eller ca 2 burkar per månad.

• Kimster

Sockan2005: Tack for svaret. Jag behover dock ga ner massor i vikt, minst 30 kilo.

• buspolly

jag såg att du undrar om du blir mätt...
    vi kan säga såhär, anledningen till att många är överviktiga är att de äter tills de är mätta.
    det man ska göra när man vill gå ner är att dela upp målen i flera små istället, och dricka vatten ofta, du ska aldrig vara hungrig och aldrig mätt, utan hitta en balans då man är mittemellan.
    mätt kan jag inte påstå att du blir av cambridge men dricker du dina 3 liter vatten om dan så minskar du hungerkänslorna.
    magsäcken krymper ganska snabbt, så du måste minska på portionerna så kommer du fortare bli "mätt".
    när du slutar med cambridge ska du börja med små portioner, du får all sådan info när du börjar. eller sök på nätet så får du svar.

• Kimster

Buspolly: Tack for dina svar. Valdigt informationsrikt och tydligt. Kanns som om jag fatt en del fragetecken utratade.

Nu har jag bestallt en vecka och ska forhoppningsvis borja imorgon!!!

Wish me luck!!!

Svar på tråden Cambridge vs Herbalife