brio DOUBLE WAVE kolla hit ni som har den!
Snälla nån som har brios syskonvagn double wave kan väl kolla hur tjocka hjulen är!!
Undrar det!!
Inte diametern alltså de är väl runt 30 cm kan jag gissa?
Utan själva tjockleken......
Snälla nån som har brios syskonvagn double wave kan väl kolla hur tjocka hjulen är!!
Undrar det!!
Inte diametern alltså de är väl runt 30 cm kan jag gissa?
Utan själva tjockleken......
Tror att det varierar beroende på vilka hjul man valt till den!
men kan man välja hjul på den modellen?tror det bara är en sort som följer med liksom?
Vet inte, trodde man valde till alla
Har den tyvärr inte
aha-trodde man valde till vissa modeller bara...
Vi har lufthjul på vår, det var de som följde med då vi köpte vagnen men jag tror att man kan välja andra om man vill? Vagnen står i källaren och jag ids inte gå ner men uppskattningsvis max 5cm skulle jag gissa. Fast du måste kanske ha exakta mått?
vårsol tackar......ja det kan ju variera om man nu kan välja olika så klart.
Min vanliga brio kombi har ca 4 cm hjul,den är från -96 i o för sig vet ej vad de har nya nu.
men min emmaljungavagn syskon har SÅ breda däck-gillar det inte alls.....de är ca 7 cm Varför ska de vara så? skittungt o köra i snö tex.
Jag invigde vår igår faktiskt, i snöslask. Funkade jättebra att köra genom snöhögarna
Och fantastiskt nog var den jättelätt att köra, tyckte inte att det var så stor skillnad mot sulkyn, trots att jag nu hade två ungar i vagnen. Undrar om det beror på lufthjulen? Hoppas jag slipper punka bara
Vi har lufthjul men jag vet att i annonsen så stod det att det var hålkammarhjul som standard så jag blev glatt överraskad då vår vagn hade lufthjul då vi köpte den.