Äter du för fort?
Man ska ju tugga maten en viss många gånger per tugga för att man inte ska få ont i magen.
Jag äter för långsamt, enligt min man.....
Om du äter din mat för fort, får du ont i magen??
Man ska ju tugga maten en viss många gånger per tugga för att man inte ska få ont i magen.
Jag äter för långsamt, enligt min man.....
Om du äter din mat för fort, får du ont i magen??
Äter på tok för fort och har börjat med det sedan jag fick barn, men aldrig så att jag får ont i magen.
Äter för långsamt. Såvida det inte är pannkakor!!!
Jag äter min mat långsamt. Min man äter jättefort. Vill att han ska äta långsammare så slipper han sitta och titta på när jag och barnen äter*s*
Jag äter alldelens för fort.. jsg får inge problem med magen, men får alltid hicka efter jag ätit.. oftast
Jag äter ofta väldigt för fort tyvärr och jag kan känna av det i bland, spänning i magen och lättare knip. Det har blivit värre sen jag fick barn.
nej jag äter alldeles för långsamt
alla får vänta på mig
jag HATAR HATAR HATAR att tugga!
Näpp - på tok för sakta!!
Jag äter veldig langsomt. Jag sitter alltid kvar til sist..
Det är nog lite olika. Ibland äter jag grymt fort och blir klar flera timmar innan alla andra, känns det som. Sen ibland blir jag typ sist och har massor med mat kvar. Hm.
Nej, snarare för sakta..har alltid gjort det..kan inte äta fort
Äter sakta & läääänge....
Nä jag äter jättesakta. Sitter alltid kvar sist av alla. Hemma hos svärisarna börjar de till och med duka av och sätta på kaffet innan jag är klar för ingen pallar vänta på mig, haha
Jag äter alldeles för fort, men jag blir ändå slagen av maken med hästlängder.
Jag måste verkligen försöka äta myyyycket långsammare än jag gör nu.
Visst händer det att jag får ont i magen, allt som oftast så blir jag också alldeles uppsvälld i magen.
Klart jag gör, annars kan ju nån annan sno den
Jag äter väldigt fort, men jag brukar inte få ont i magen Min syster varnar mig alltid för detta, men har aldrig stöt på det...
Jag är 4barns mamma. Ja, jag äter alldeles för fort
Får dock sällan ont i magen av det...dock av andra orsaker.
Jag äter jätte sakta, alla får vänta på mig med
Det är jätte jobbigt ibland, alla har ätit upp men jag har typ hela tallriken kvar
Men vissa dagar när jag är jätte hungrig slinker det ner på 5 min!! men det är inte ofta det händer